کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9308 | مشاهده و دانلود: 748392024 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/25 | اعضاء: 317710 | نظرات: 37942
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت با افزایش مشوق‌ ها به دنبال تقویت شرکای خود است

مایکروسافت اخیراً سال مالی جدید خود را با رویداد MCAPS Start برای شرکا آغاز کرد، رویدادی که فروشندگان را در سازمان جهانی راه حل های مشتری و شرکای مایکروسافت (MCAPS) هدف قرار داده است. شرکا برای استراتژی کلی بازار مایکروسافت ضروری هستند و به ازای هر 1 دلار درآمد مایکروسافت، تا 10.11 دلار ارزش اقتصادی ایجاد می کنند.

 

مایکروسافت با افزایش مشوق‌ ها به دنبال تقویت شرکای خود است

 

در طول MCAPS Start، مایکروسافت یک مجموعه مشوق‌ های بروز‌شده را معرفی کرد که به شرکای مایکروسافت امکان می‌دهد برای اجرای راه‌ حل‌ها برای مشتریان درآمد بیشتری کسب کنند. این شرکت با افزایش قابل توجه مشوق‌ها بر حمایت از شرکایی تمرکز دارد که به مشتریان کوچک، متوسط ​​و سازمانی (SMC) خدمات ارائه می‌دهند. جزئیات را در زیر ببینید:

  1. مایکروسافت سرمایه‌ گذاری CoPilot را نسبت به سال گذشته 10 برابر افزایش می‌دهد.
  2. مایکروسافت 90 میلیون دلار اضافی در امنیت در سال مالی 25 سرمایه گذاری می کند.
  3. مایکروسافت با Defender for Cloud Attach به مهاجرت و نوسازی Azure ادامه می دهد که به شرکای ارائه دهنده پروژه های مهاجرت امن و Microsoft Sentinel Migrate and Modernize 15 درصد پاداش می دهد.
  4. مایکروسافت در حال افزایش سرمایه گذاری در CSP برای ME5 است.
  5. مایکروسافت مشوق‌های CSP را در راه‌ حل‌های استراتژیک، از جمله Microsoft 365 E3/E5 و Business Premium افزایش می‌دهد. شرکا می توانند برای کاری های Microsoft 365 E3 تا 120000 دلار به ازای هر مشتری درآمد کسب کنند.
  6. در سال مالی 25، مایکروسافت سناریوهای جدیدی را اضافه می کند و سرمایه گذاری خود را برای Azure Migrate و Modernize را 50 درصد افزایش می دهد.
  7. برای Azure Innovate، مایکروسافت سرمایه‌ گذاری‌ های پیش‌ فروش و پس از فروش خود را به بیش از 150 میلیون دلار افزایش می‌دهد.
  8. مایکروسافت انعطاف پذیری خرید مشتری Azure OpenAI را برای گنجاندن یک واحد ارائه شده (PTU) گسترش می دهد که از طریق مدل های خود سرویس مشتری و پشتیبانی شده توسط شرکای CSP در دسترس خواهد بود.

علاوه بر مشوق‌ های جدید، مایکروسافت همچنین مزایای جدید برای شرکا و فرصت‌ های آموزشی را اعلام کرد. بسته‌ های مزایای جدید به نام Partner Launch، Partner Success Core و Partner Success Expanded اکنون برای هر شریک مایکروسافت در دسترس است. مایکروسافت همچنین 20 مجوز محصول جدید، از جمله Microsoft Copilot، Defender for Endpoint و GitHub را به این بسته‌ های مزایا اضافه می‌کند.

با توجه به تقاضای بالای شرکا، مایکروسافت سال آینده 12 روز آموزش حضوری شرکای هوش مصنوعی (AI) دیگر را برنامه ریزی کرده است، از جمله همگام سازی با رویدادهای مشتری Microsoft AI Tour.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50526 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/25 تعداد مشاهده: 150
سافت گذر