کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9308 | مشاهده و دانلود: 748263114 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/25 | اعضاء: 317710 | نظرات: 37942
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل اسکنر QR کد اندروید و برنامه جستجو در iOS را بروزرسانی کرد

طبق گزارش‌ های اخیر، گوگل در حال بروزرسانی رابط کاربری اسکنر کد QR اندروید خود است. رابط کاربری جدید، انیمیشن راه‌ اندازی جدیدی را به همراه دارد و محل قرارگیری دکمه‌ها را برای سهولت استفاده با یک دست تنظیم می‌کند.

علاوه بر این، گوگل اخیراً از اسکرول مداوم برای ویژگی جستجو در دسکتاپ و موبایل صرفنظر کرده است. بازگشت به سیستم صفحه‌ بندی قدیمی به نمایش سریع‌ تر نتایج جستجو کمک می‌کند و کاربران با نتایج ناخواسته مواجه نخواهند شد.

 

گوگل اسکنر QR کد اندروید و برنامه جستجو در iOS را بروزرسانی کرد

 

اکنون، آخرین بروزرسانی گوگل برای برنامه جستجو در iOS، چندین نماد صفحه اصلی قابل تنظیم را به ارمغان می‌آورد. آخرین بروزرسانی برنامه Google Search برای آیفون و آیپد که در واقع یک مرورگر است، در مجموع چهار نماد قابل تنظیم صفحه اصلی را ارائه می‌دهد که درون یک جعبه گرد گوشه قرار گرفته‌اند.

طبق گزارش، بروزرسانی جدید برنامه Google Search برای iOS، علاوه بر لوگوی “G” قرمز، سبز، زرد و آبی پیش‌ فرض درون یک جعبه سفید، یک نسخه با پس‌ زمینه تیره نیز ارائه می‌دهد. همچنین یک نماد “G” تیره درون یک پس‌ زمینه سفید و نمادهای “G” سفید درون یک پس‌ زمینه سیاه وجود دارد.

این آیکون‌ های تیره جدید با قابلیت‌ های شخصی‌ سازی صفحه اصلی که اخیراً با بروزرسانی iOS 18 معرفی شده‌اند، بسیار هماهنگ خواهند بود. به طور قابل توجهی، شما می‌توانید با بروزرسانی iOS 18 روی آیفون خود، همه نمادهای برنامه خود را به حالت تیره درآورید یا آن‌ها را با تصویر زمینه دستگاه خود مطابقت دهید.

ویجت نوار جستجوی Google Search در اندروید نیز همان رنگ‌ های لوگو را ارائه می‌دهد که با بروزرسانی Google Search برای iOS معرفی شده است. برای سفارشی کردن نماد صفحه اصلی Google Search، باید به تنظیمات > عمومی > تغییر نماد برنامه بروید. نمادهای جدید در نسخه 324.0 برنامه Google Search iOS مشاهده شده‌اند.

همچنین این نمادهای جدید به ویجت‌ های مربعی و مستطیلی Google Search که میانبرهایی برای جستجوی متنی، لنز و ناشناس ارائه می‌دهند، اضافه می‌شوند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50530 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/25 تعداد مشاهده: 133
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر