کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317821 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آپدیت جدید اکسل وب، پیش‌ نمایش پیوندها و تغییر نام آسان برگه‌ ها

در اوایل ماه جولای، مایکروسافت پیشرفت‌ ها و قابلیت‌ های جدیدی را برای نسخه تحت وب برنامه‌ی صفحه گسترده اکسل خود معرفی کرد. این بهبودها شامل رابط کاربری بازطراحی‌ شده، بهبود هایی در تغییر اندازه و اضافه کردن ردیف‌ ها و ستون‌ ها و موارد دیگر بود. با این حال، به نظر می‌رسد که مایکروسافت هنوز کار بهبود اکسل را تمام نکرده است. این شرکت امروز در یک پست وبلاگی، برخی از الحاقات و تغییرات دیگر را برای کاربران وب اکسل به نمایش گذاشت.

 

آپدیت جدید اکسل وب، پیش‌ نمایش پیوندها و تغییر نام آسان برگه‌ ها

 

یکی از این موارد اضافه شدن پیش‌ نمایش‌ های پیوند هایپرلینک است. اگر یک صفحه گسترده در اکسل وب حاوی پیوندی به یک وب‌ سایت یا یک موقعیت داخلی باشد، می‌توانید نشانگر ماوس را روی لینک حرکت دهید و گزینه‌ هایی برای کپی کردن، ویرایش یا حذف آن دریافت کنید. برخی از لینک‌ های وب همچنین یک تصویر کوچک پیش‌ نمایش نشان می‌دهند تا بتوانید بدون نیاز به بازدید از آن صفحه، ببینید چه چیزی در آن وجود دارد.

اکنون نسخه تحت وب اکسل تغییر نام برگه‌ها را آسان‌ تر می‌کند. حالا کافیست نشانگر ماوس را روی برچسب برگه ببرید، روی آن دوبار کلیک کنید و به راحتی آن را تغییر نام دهید. این روش جایگزین روش قدیمی نسخه وب اکسل شده است که برای تغییر نام برگه‌ ها باید چند مرحله را طی می‌کردید.

حالا منوی فایل در اکسل وب یک گزینه جدید به نام «باز کردن فایل‌ها از این دستگاه» دارد. می‌توانید از آن برای آپلود یک فایل اکسل از رایانه شخصی خود به حساب OneDrive خود استفاده کنید و سپس با استفاده از نسخه وب اکسل روی آن کار کنید.

 

برخی از پیشرفت‌ های جدید دیگر عبارتند از:

  1. به راحتی زوم را در نوار وضعیت تنظیم کنید – سفارشی‌ سازی زوم شبکه‌ی شما با استفاده از نوار وضعیت آسان‌ تر شد. اکنون می‌توانید به سرعت مقادیر زوم را برای مطابقت با ترجیحات خود ویرایش کنید.
  2. میان‌برهای صفحه‌ کلید جدید برای دسترسی سریع‌ تر خبر خوب برای علاقه‌ مندان به میان‌ برهای صفحه‌ کلید! ما پشتیبانی از میان‌ برهای صفحه‌ کلید شتاب‌ دهنده (Alt، E، Alt، V، Alt، I، Alt، O) و بیش از ۱۲۰ میان‌ بر قدیمی را اضافه کرده‌ایم. علاوه بر این، ما کادر محاوره‌ای میان‌ برهای صفحه‌ کلید را با اطلاعات و سبک غنی‌ تر نوسازی کرده‌ایم.
  3. بازخورد و راهنما با یک کلیک – اکنون می‌توانید به سرعت به میان‌ برهای بازخورد، راهنما و میان‌ برهای صفحه‌ کلید، همه در نوک انگشتان خود، از نوار وضعیت دسترسی داشته باشید.

تمام این ویژگی‌ ها و پیشرفت‌ های جدید اکنون در حال عرضه برای کاربران وب اکسل هستند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50537 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/27 تعداد مشاهده: 799
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر