کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318025 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افتتاح «کافه بازار»؛ اولین وب‌استور اندروید کاملا فارسی در ایران

اولین فروشگاه آنلاین عرضه برنامه‌های سیستم عامل تلفن همراه اندروید به زبان فارسی رسما مورد بهره‌برداری قرار گرفت. در این وب‌استور با نام کا‌فه بازار در آدرس (CafeBazaar.ir) که در واقع وب‌استور پروژه بازار به حساب آمده و پیش از این مراحل آزمایشی خود را طی می‌کرد برنامه‌های فارسی اندروید و بیشتر برنامه‌های رایگان موجود در اندروید مارکت شرکت گوگل قرار داده شده است.

با افتتاح این وب‌استور کاربران می‌توانند مجموعه برنامه‌ها را بر روی نمایشگر رایانه و یا موبایل خود مرور کرده و با استفاده از برنامه اندرویدی بازار به راحتی دستور دانلود را از طریق اسکن کُدهای QR به برنامه بازار نصب شده بر روی گوشی خود ارسال کنند.

Cafebazaar_mainpage

موسسان این فروشگاه تاکید کرده‌اند که مهمترین هدف از این اقدام تبدیل این مجموعه به سکوی اصلی توزیع و دریافت برنامه‌های ایرانی گوشی‌های هوشمند و به تبع آن گسترش فعالیت‌های برنامه‌نویسی در این حوزه در میان ایرانیان و امکان درآمدزایی برای برنامه‌نویسان است.

Cafebazaar_1

یکی از تفاوت‌های اصلی و شاید برتری این وب‌استور و در کنار آن برنامه بازار را می‌توان در این دانست که تمامی برنامه‌ها به طور مستقیم از اندروید مارکت گوگل دریافت شده و پیش از قرار گرفتن در مجموعه بازار مورد بررسی و آزمایش قرار می‌گیرند تا کاربران با مشکل بدافزار و موارد مشابه مواجه نشوند.

Cafebazaar_app_page

نکته دیگر امکان استفاده از تمامی برنامه‌ها در تمام گوشی‌های مجهز به اندروید و قابل استفاده بودن تمامی کدهای QR موجود در وب‌استور است که کار با این وب‌استور را همطراز با وب‌استورهای مشابه خارجی قرار داده است.

مطمئنا هر پروژه‌ای در ابتدای کار معایب و نواقصی دارد که هر چند کوچک اما در ابتدای کار از چشم سازندگان آن پنهان می‌ماند و بجاست که کاربران ایرانی برای رشد و توسعه فناوری‌های جدید ضمن استفاده و معرفی این پروژه‌های داخلی با پیشنهادات و انتقادات خود در این اقدامات سهیم باشند.

معرفی این وب‌استور و یا برنامه‌های مشابه در فارنت نیز تنها به دلیل سهمی است که ما از این راه بر گردن خود می‌بینیم و اطمینان می دهیم که پیش از معرفی این گونه برنامه‌ها و یا وب‌سایت‌ها تا حد امکان تمامی تلاش خود را برای اطمینان از حصول بهترین کارکرد در آنها صورت می‌دهیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5054 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1390/02/11 تعداد مشاهده: 1331
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر