کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749201932 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317817 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برنامه Spotify از دی‌ جی هوش مصنوعی با زبان اسپانیایی رونمایی کرد

Spotify ، غول دنیای استریم موسیقی، از دستیار هوش مصنوعی با پشتیبانی زبان اسپانیایی و یک صدای جدید رونمایی کرد. این هنرمند دیجیتال جدید اسپوتیفای، «دی‌ جی لیوی» نام دارد که به کاربران اسپانیایی زبان این پلتفرم خدمات ارائه خواهد داد. این مدل هوش مصنوعی جدید بر پایه صدای «Olivia “Livi” Quiroz Roa» سردبیر ارشد موسیقی اسپوتیفای ساخته شده است. Olivia که ساکن مکزیکوسیتی است، لیست‌ های پخش محبوب را در این پلتفرم مدیریت می‌کند.

 

برنامه Spotify از دی‌ جی هوش مصنوعی با زبان اسپانیایی رونمایی کرد

 

صدای او پس از یک فراخوان بین‌المللی گسترده برای انتخاب صداپیشگی انتخاب شد، زیرا «آزمایش‌ کنندگان حس نزدیکی بیشتری با آن داشتند و احساس می‌کردند که توصیه‌ های موسیقی را از یک دوست می‌شنوند.» این رویکرد مشابه روشی است که اسپوتیفای برای انتخاب صدای «Xavier Jernigan» مدیر بخش همکاری‌ های فرهنگی خود برای اولین مدل دی‌ جی هوش مصنوعی با زبان انگلیسی به کار برد. دی‌ جی هوش مصنوعی اسپوتیفای در فوریه سال گذشته معرفی شد. این قابلیت که با فناوری OpenAI کار می‌کند، بر اساس سابقه گوش دادن کاربر، پیشنهادات موسیقی شخصی‌ سازی‌ شده و یک استریم موسیقی پیوسته ارائه می‌دهد.

این شرکت در یک پست وبلاگی اعلام کرد که دی‌ جی هوش مصنوعی با زبان اسپانیایی یک قابلیت بسیار مورد انتظار بوده است و طی چند ماه گذشته شاهد افزایش 215 درصدی مکالمات اجتماعی در مورد آن بوده‌ایم. تاثیر زبان اسپانیایی در فرهنگ موسیقی انکارناپذیر است - از محبوبیت هنرمندان لاتین در پلتفرم ما تا قدرت موسیقی در شکستن موانع زبانی. ما میلیون‌ها شنونده اسپانیایی زبان در اسپوتیفای داریم که بسیاری از آن‌ ها در شبکه‌ های اجتماعی در مورد دی‌ جی سوال کرده‌اند.

دسترسی به دی‌ جی لیوی و پشتیبانی زبان اسپانیایی در حالت آزمایشی برای مشترکین اسپوتیفای پریمیوم در 50 بازار موجود که در حال حاضر از دی‌ جی هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کنند، در دسترس است. همچنین این قابلیت برای کاربران پریمیوم در اسپانیا و برخی از بازارهای منتخب آمریکای لاتین، از جمله آرژانتین، بولیوی، شیلی، کلمبیا، کاستاریکا، جمهوری دومینیکن، اکوادور، السالوادور، گواتمالا، هندوراس، مکزیک، نیکاراگوئه، پاناما، پاراگوئه، پرو، اروگوئه و ونزوئلا در دسترس قرار گرفته است.

می‌توانید با استفاده از تب جستجو در اسپوتیفای به این قابلیت دسترسی پیدا کنید. عبارت «DJ» را جستجو کنید و برای استفاده از آن، دکمه پخش را فشار دهید. با ضربه زدن روی منوی سه‌نقطه در کارت دی‌ جی و انتخاب بین زبان انگلیسی یا اسپانیایی، می‌توانید زبان را تغییر دهید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50541 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/28 تعداد مشاهده: 644
سافت گذر