کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317821 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کوپیلوت مایکروسافت خلاصه سازی اسناد ورد تا 80 هزار کلمه

اگر از دستیار هوش مصنوعی مایکروسافت به نام کوپیلوت برای ویرایش یا نوشتن اسناد ورد استفاده می‌کنید، بروزرسانی جدیدی وجود دارد که ممکن است برای شما بسیار جالب باشد. مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که کوپیلوت اکنون می‌تواند نسبت به نسخه‌های قبلی، خلاصه‌ هایی از فایل‌ های ورد بسیار طولانی‌ تر ایجاد کند.

 

کوپیلوت مایکروسافت خلاصه سازی اسناد ورد تا 80 هزار کلمه

 

در پستی در وبلاگ مایکروسافت 365 Insider، این شرکت اعلام کرد:

یکی از پرکاربرد ترین ویژگی‌ های کوپیلوت در ورد، «خلاصه کردن این سند» است. برای بهبود تجربه کاربری، هدف ما پشتیبانی از خلاصه کردن اسناد طولانی‌ تر بوده است و بازخورد های شما نیز این موضوع را برای مشتریان ما تأیید کرد. ما از اینکه این قابلیت را برای شما فراهم می‌کنیم، هیجان‌ زده هستیم!

اکنون می‌توانید سندی را که تقریباً تا ۸۰.۰۰۰ کلمه (بسته به زبان) محتوا دارد، خلاصه کنید. این حجم، حدود ۴ برابر بیشتر از چیزی است که کوپیلوت قبلاً قادر به خلاصه کردن آن بود.

این قابلیت به احتمال زیاد برای افرادی که از فایل‌ های ورد برای مواردی مانند اسناد حقوقی یا سوابق مالی که تمایل به داشتن تعداد کلمات و اندازه فایل بسیار زیاد دارند، کمک بزرگی خواهد کرد.

در صورتی که نمی‌دانید این ویژگی چگونه کار می‌کند، فقط کافی است فایل ورد طولانی خود را باز کنید، سپس روی دکمه کوپیلوت در تب «صفحه اصلی» کلیک یا ضربه بزنید. سپس، تنها کاری که باید انجام دهید این است که متن «خلاصه کردن این سند» را در کادر چت کوپیلوت تایپ کنید و باید خلاصه آن را مشاهده کنید. اگر از خلاصه‌ای که کوپیلوت ایجاد کرده است خوشتان نیامد، می‌توانید دوباره همان متن را تایپ کنید تا یک خلاصه جدید ایجاد شود.

 

این ویژگی در حال حاضر برای نسخه‌ های زیر ورد در حال عرضه است:

ویندوز: نسخه ۲۳۱۰ (ساخت ۱۶۹۱۹.۲۰۰۰۰) یا بالاتر مک: نسخه ۱۶.۷۸ (ساخت ۲۳۱۸۲۸۰۱) یا بالاتر اندروید: ساخت ۱۶.۰.۱۶۸۲۷.۱۰۰۰۰ یا بالاتر iOS: نسخه ۲.۷۸ (ساخت ۲۳۱۸۲۹۰۴) یا بالاتر

همچنین، همه کاربران وب کوپیلوت اکنون می‌توانند برای نسخه وب برنامه ورد به این ویژگی جدید دسترسی داشته باشند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50553 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/30 تعداد مشاهده: 344
سافت گذر