کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317820 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آپدیت معیوب CrowdStrike باعث اختلال گسترده در سراسر جهان شد

در روز 18 جولای، شرکت کراوداسترایک، یک شرکت محبوب امنیت سایبری، آپدیتی مشکل‌ دار برای سنسور فالکون خود روی ویندوز منتشر کرد که باعث اختلالات عمده در بخش‌ های مختلفی از سراسر جهان از جمله بانک‌ ها، خطوط هوایی و شرکت‌ های رسانه‌ای شد. این بروزرسانی معیوب باعث راه‌ اندازی مجدد مداوم رایانه‌ های شخصی ویندوز با کد های خطای 0x50 یا 0x7E شد که منجر به صفحه آبی مرگ (BSOD) شد.

 

آپدیت معیوب CrowdStrike باعث اختلال گسترده در سراسر جهان شد

 

از روز گذشته، کراوداسترایک و مایکروسافت برای بازیابی رایانه‌ های شخصی آسیب‌ دیده به مشتریان آسیب‌ دیده راهنمایی ارائه کرده‌اند. 

امروز، مایکروسافت تأیید کرد که مشکل بروزرسانی CrowdStrike بر 8.5 میلیون دستگاه ویندوز تأثیر گذاشته است، که کمتر از یک درصد از کل دستگاه‌ های ویندوز است. با این حال، تأثیرات گسترده اقتصادی و اجتماعی که دیروز مشاهده شد، نشان‌ دهنده استفاده کراوداسترایک در چندین بخش حیاتی از جمله عملیات اورژانس 911 در ایالات متحده، حمل و نقل عمومی در نیویورک، بانک داری در چندین کشور و خدمات بهداشتی در اسرائیل است. طبق وب سایت CrowdStrike، این شرکت به بیش از 298 شرکت از لیست Fortune 500، 43 ایالت آمریکا، 6 مورد از 10 ارائه دهنده خدمات بهداشتی برتر و 8 مورد از 10 شرکت برتر خدمات مالی خدمات ارائه می دهد.

رفع مشکل 8.5 میلیون رایانه شخصی آسیب دیده یک کار عظیم است و بازیابی کامل ممکن است چندین هفته طول بکشد. برای تسریع در بازیابی این سیستم‌ ها، مایکروسافت با CrowdStrike و سایر شرکت‌ های پیشرو در زمینه ابر، از جمله Amazon AWS و Google Cloud همکاری نزدیکی دارد. CrowdStrike با مایکروسافت همکاری کرد تا یک راه‌ حل مقیاس‌ پذیر توسعه دهد که به زیرساخت Azure مایکروسافت برای تسریع رفع بروزرسانی معیوب CrowdStrike کمک کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50555 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/31 تعداد مشاهده: 188
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر