کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برنامه UniGetUI مدیریت آسان تر بسته ها در ویندوز

UniGetUI نرم افزاری است که هدف اصلی آن ایجاد یک رابط کاربری گرافیکی (GUI) آسان برای استفاده برای رایج ترین مدیران بسته خط فرمانی (CLI) برای ویندوز ۱۰ و ۱۱ است، مانند Winget، Scoop و Chocolatey. با UniGetUI، شما قادر خواهید بود هر نرم افزاری را که روی مدیران بسته پشتیبانی شده منتشر شده است دانلود، نصب، بروز رسانی و حذف کنید - و کارهای بسیار بیشتری انجام دهید.

 

برنامه

 

ویژگی های UniGetUI

  1. نصب، بروز رسانی و حذف آسان نرم افزار: UniGetUI بسته ها را از محبوب ترین مدیران بسته برای ویندوز ترکیب می کند: WinGet، Chocolatey، Scoop، Pip، Npm و .NET Tool. شما می توانید به راحتی با یک کلیک نرم افزار را روی سیستم خود نصب، بروز رسانی و حذف کنید.
  2. کشف و فیلتر کردن بسته ها: بسته های جدید را کشف کنید و آنها را فیلتر کنید تا به راحتی بسته مورد نظر خود را پیدا کنید.
  3. مشاهده جزئیات بسته: قبل از نصب هر بسته ای، جزئیات دقیق آن را مشاهده کنید. آدرس دانلود مستقیم یا نام ناشر و همچنین حجم دانلود را دریافت کنید.
  4. بسته های چندگانه را به صورت عمده مدیریت کنید: به راحتی چندین بسته را به طور همزمان با انتخاب چندین بسته قبل از انجام یک عملیات، به صورت عمده نصب، بروز رسانی یا حذف کنید.
  5. بروز رسانی خودکار: به طور خودکار بسته ها را بروز رسانی کنید یا زمانی که بروز رسانی در دسترس قرار گرفت، مطلع شوید. نسخه ها را رد کنید یا به طور کامل بروز رسانی ها را برای هر بسته نادیده بگیرید.
  6. مدیریت بروز رسانی ها با ویجت ها: بروز رسانی های موجود خود را با یک ضربه از پنل ویجت ها یا از پنل خانه توسعه دهنده با ویجت های UniGetUI مدیریت کنید.
  7. آیکون سینیستم: نماد سینیستم همچنین بروز رسانی های موجود و بسته های نصب شده را نشان می دهد تا به طور موثر یک برنامه را بروز رسانی کنید یا یک بسته را از سیستم خود حذف کنید.
  8. سفارشی سازی نصب: به راحتی نحوه و مکان نصب بسته ها را سفارشی کنید. گزینه های نصب و سوئیچ های مختلفی را برای هر بسته انتخاب کنید. یک نسخه قدیمی تر را نصب کنید یا نصب یک معماری ۳۲ بیتی را اجباری کنید. [اما نگران نباشید، این گزینه ها برای بروز رسانی های بعدی این بسته ذخیره می شوند]
  9. اشتراک گذاری بسته ها: بسته ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا برنامه ای را که پیدا کرده اید به آنها نشان دهید.
  10. لیست های سفارشی: لیست های سفارشی از بسته ها را برای سپس وارد کردن آنها به یک ماشین دیگر و نصب آن بسته ها با پارامترهای نصب سفارشی از پیش تعیین شده صادر کنید. راه اندازی ماشین ها یا پیکربندی یک تنظیم نرم افزار خاص هرگز آسان تر نبوده است.
  11. پشتیبان گیری از بسته ها: از بسته های خود در یک فایل محلی پشتیبان تهیه کنید تا به راحتی تنظیمات خود را در عرض چند ثانیه هنگام انتقال به یک ماشین جدید بازیابی کنید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50556 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/31 تعداد مشاهده: 214
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر