کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749201932 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317817 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پخش کننده رسانه کلاسیک MPC-HC 2.3.3 با ویژگی های جدید

نرم افزار پخش کننده رسانه کلاسیک خانگی (MPC-HC) یک پخش کننده ویدیو و صدا رایگان و متن باز برای ویندوز است. MPC-HC بر اساس پروژه اصلی Guliverkli ساخته شده و دارای بسیاری از ویژگی های اضافی و رفع اشکالات است. MPC-HC زرق و برق دار نیست اما با تقریبا هر فرمت رسانه ای کار می کند. MPC-HC از فناوری DXVA برای انتقال عملیات رمزگشایی به کارت گرافیک مدرن شما استفاده می کند و تجربه مشاهده شما را بهبود می بخشد. MPC-HC همچنین از دی وی دی های فیزیکی و نرم افزاری با منو، پیمایش فصل و زیرنویس پشتیبانی می کند.

 

پخش کننده رسانه کلاسیک MPC-HC 2.3.3 با ویژگی های جدید

 

مرور کلی ویژگی ها

به نظر می رسد بسیاری از افراد از برخی ویژگی های عالی که در سال های گذشته به MPC-HC اضافه شده است، بی اطلاع هستند. در اینجا لیستی از گزینه ها و ویژگی های مفید وجود دارد که همه باید در مورد آنها بدانند:

رابط تاریک

از طریق منوی View > Dark Theme قابل تنظیم است. هنگام استفاده از تم تاریک، همچنین می توانید ارتفاع نوار جستجو و اندازه دکمه های نوار ابزار را تغییر دهید. از طریق منوی Options > Advanced قابل تنظیم است.

پیش نمایش ویدیو روی نوار جستجو

از طریق منوی Options > Tweaks > Show preview on seek bar قابل تنظیم است.

تنظیم سرعت پخش

از طریق منوی Play > Playback rate قابل تنظیم است. دکمه های کنترل سرعت پخش به طور پیش فرض با ضریب 2 عمل می کنند. این مقدار را می توان به مقادیر کوچکتر (مانند 10٪) تغییر داد: از طریق منوی Options > Playback > Speed step قابل تنظیم است. تنظیم سرعت پخش با رندرر صوتی داخلی به بهترین نحو کار می کند. این رندرر همچنین دارای تصحیح خودکار صدا است: از طریق منوی Options > Playback > Output > Audio Renderer قابل تنظیم است.

به خاطر سپردن موقعیت پخش

MPC-HC می تواند موقعیت پخش را به خاطر بسپارد، بنابراین می توانید بعدا از همان نقطه ادامه دهید: از طریق منوی Options > Player > History قابل تنظیم است.

جستجوی سریع در ویدیو

با استفاده از کلید های ترکیبی Ctrl + اسکرول چرخ ماوس به سرعت در یک ویدیو جستجو کنید.

پرش به فایل بعدی/قبلی

با فشار دادن کلید های PageUp/PageDown به فایل بعدی/قبلی در یک پوشه بروید.

انجام کارهای خودکار در انتهای فایل

برای مثال، می توانید تنظیم کنید که در انتهای فایل به فایل بعدی برود یا پخش کننده را ببندد: از طریق منوی Options > Playback > After Playback (تنظیمات دائمی) یا Play > After Playback (فقط برای فایل جاری) قابل تنظیم است.

تکرار A-B

با این قابلیت می توانید بخشی از یک ویدیو را به صورت حلقه پخش کنید. برای تنظیم نقاط شروع و پایان از کلیدهای [ و ] استفاده کنید.

چرخاندن/برعکس کردن/آینه کردن/کشیدن/بزرگنمایی ویدیو

از طریق منوی View > Pan&Scan یا با استفاده از کلید های میانبر قابل انجام است.

کلید های میانبر و عملکرد های ماوس

این نرم افزار دارای کلید های میانبر و عملکرد های ماوس زیادی برای کنترل پخش است که قابل تنظیم نیز هستند: از طریق منوی Options > Player > Keys قابل تنظیم است.

استریم مستقیم ویدئو از یوتیوب و سایر وب سایت ها

با قرار دادن فایل yt-dlp.exe یا youtube-dl.exe در پوشه نصب MPC-HC می توانید مستقیما ویدیوها را از یوتیوب و بسیاری از وب سایت های دیگر پخش کنید. سپس می توانید آدرس URL وب سایت را در پخش کننده باز کنید: از طریق منوی File > Open File/URL حتی می توانید آن ویدیوها را دانلود کنید: از طریق منوی File > Save a copy برای اینکه بتوانید با yt-dlp/youtube-dl با بهترین کیفیت دانلود کنید، توصیه می شود ffmpeg.exe را نیز در پوشه MPC-HC قرار دهید. چندین گزینه پیکربندی YDL در اینجا یافت می شود: Options > Advanced

پخش ویدیو HDR

این کار نیاز به استفاده از madVR یا MPC Video Renderer دارد. پس از نصب این رندررها را می توان از اینجا انتخاب کرد: Options > Playback > Output

جستجو و دانلود زیرنویس

امکان جستجو و دانلود زیرنویس به صورت خودکار یا دستی (با فشار دادن کلید D) وجود دارد: از طریق منوی Options > Subtitles > Misc قابل تنظیم است.

 

دانلود Media Player Classic

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50560 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/31 تعداد مشاهده: 174
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر