کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749201932 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317817 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

استیکر واتس‌ اپ به اینستاگرام می‌آید

غول شبکه‌ های اجتماعی «اینستاگرام» که متعلق به Meta است، هر از گاهی استیکرهای جدیدی را به پلتفرم خود اضافه می‌کند. به نظر می‌رسد آخرین پروژه‌ی آن‌ها استیکری به نام «واتس‌اپ» باشد که توسط الساندرو پالوزی، مهندس معکوس و افشا کننده‌ی اطلاعات، کشف شده است.

پالوزی تصویری از این استیکر را در شبکه‌ی اجتماعی X (که قبلا توییتر نام داشت) به اشتراک گذاشته است. این تصویر نشان می‌دهد که احتمالا استیکر واتس‌ اپ از طریق بخش استیکر که هنگام ساخت استوری، ریلز یا پست در دسترس قرار می‌گیرد، قابل دسترسی خواهد بود.

 

استیکر واتس‌ اپ به اینستاگرام می‌آید

 

هنوز مشخص نیست که استیکر واتس‌ اپ اینستاگرام دقیقا چه کاری انجام می‌دهد. یافته‌ های قبلی این افشا کننده نشان می‌دهد که اینستاگرام در حال کار روی قابلیتی است که به کاربران امکان می‌دهد استوری‌ های خود را به صورت مشترک در واتس‌اپ منتشر کنند. با این حال، برای اینکه بگوییم آیا این دو قابلیت با هم مرتبط هستند، هنوز زود است.

اگر استیکر واتس‌ اپ در بروزرسانی‌ های آینده منتشر شود، در کنار دیگر استیکرهایی که اینستاگرام اخیرا اضافه کرده قرار خواهد گرفت. ابتدای امسال، این غول شبکه‌ های اجتماعی چند استیکر جدید از جمله «موسیقی تو اضافه کن»، «قاب»، «برشیده» و «نمایش دادن» را عرضه کرد.

این استیکرهای تعاملی به شما امکان می‌دهند استوری‌ هایی پست کنید و از کاربران دیگر دعوت کنید تا با آن‌ها همکاری و تعامل داشته باشند. برای مثال، استیکر قاب از بازدید کنندگان می‌خواهد تا گوشی خود را تکان دهند تا تصویری را که شما به عنوان بخشی از استوری خود پست کرده‌اید، ببینند. استیکر دیگری که سال گذشته توسط اینستاگرام ارائه شد، به شما امکان می‌دهد قالب‌ هایی برای استوری بسازید که دیگران بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

دربارهٔ همکاری، اینستاگرام در حال تلاش برای یافتن راه‌ هایی برای افزایش تعامل در پلتفرم خود و تشویق کاربران به واکنش نشان دادن به محتوای افراد دیگر است. بروزرسانی اخیر به شما امکان می‌دهد مستقیماً به استوری‌ ها و ریلزهایی که توسط دوستانتان پست شده، یادداشت اضافه کنید.

علاوه بر این، گفته می‌شود که اینستاگرام روی چندین ویژگی دیگر از جمله گزینه‌ی «لایک فوق‌ العاده» برای استوری‌ ها، گزینه‌ی «سوپر HDR»، مدیریت پوشه‌ ها و تم‌ های چت مبتنی بر هوش مصنوعی کار می‌کند. این شرکت متعلق به Meta همچنین در حال آزمایش قابلیتی به نام «وقفه تبلیغاتی» دیده شده است که برای نمایش تبلیغات غیرقابل رد شدن به کاربران در نظر گرفته شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50561 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/31 تعداد مشاهده: 185
سافت گذر