کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749201932 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317817 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Zero Install منتشر شد بروزرسانی‌ ها، رفع اشکالات و بهبود های مختلف

سیستم Zero Install یک روش غیرمتمرکز و سازگار با انواع سیستم‌ عامل برای نصب نرم‌ افزار است که تحت مجوز LGPL ارائه می‌شود. این روش به توسعه‌ دهندگان نرم‌ افزار این امکان را می‌دهد تا برنامه‌ های خود را مستقیما از وب‌ سایت‌هایشان منتشر کنند و در عین حال از ویژگی‌ های آشنای مخزن‌ های توزیع مرکزی مانند کتابخانه‌ های مشترک، بروزرسانی‌ های خودکار و امضای دیجیتال پشتیبانی می‌کند. هدف Zero Install تکمیل کردن مدیریت بسته‌ های سیستم‌ عامل است، نه جایگزین کردن آن. بسته‌ های نصب‌ شده با Zero Install هرگز با بسته‌ های ارائه‌ شده توسط توزیع سیستم‌ عامل تداخل نخواهند کرد.

 

Zero Install منتشر شد بروزرسانی‌ ها، رفع اشکالات و بهبود های مختلف

 

Zero Install همچنین دارای برخی ویژگی‌ های جالب است که در مدیریت بسته‌ های سنتی به ندرت دیده می‌شود. به عنوان مثال، در حالی که تا حد امکان کتابخانه‌ ها را به اشتراک می‌گذارد، می‌تواند در صورت وجود نیازهای متضاد، چندین نسخه از یک بسته را به طور موازی نصب کند. نصب بسته‌ها همیشه بدون عوارض جانبی است (هر بسته در فهرست‌ چه (directory) مخصوص به خود بازگشایی می‌شود و به فهرست‌ چه‌های مشترک دست نمی‌زند)، که آن را برای استفاده با فناوری‌ های سند باکس (sandboxing) و مجازی‌ سازی ایده‌ آل می‌کند.

فایل XML که نیازمندی‌های برنامه را توصیف می‌کند، همچنین می‌تواند در مخزن کد منبع (source-code repository) گنجانده شود و امکان مدیریت کامل وابستگی‌ ها را برای نسخه‌ های توسعه‌ دهنده منتشرنشده فراهم می‌کند. به عنوان مثال، کاربر می‌تواند یک مخزن Git را کلون کند و برنامه را بسازد و آزمایش کند و در صورت نیاز، نسخه‌ های جدیدتر کتابخانه‌ ها را به طور خودکار دانلود کند، بدون اینکه با نسخه‌ های کتابخانه‌ های نصب‌ شده توسط توزیع سیستم‌ عامل که برای سایر نرم‌ افزارها استفاده می‌شوند، تداخلی ایجاد کند.

 

تغییرات در نسخه ۲.۲۵.۹:

  1. استفاده از اعتبارنامه‌ های پیش‌ فرض سیستم‌ عامل برای سرورهای پروکسی
  2. پیشنهاد 0install run برای بررسی مخزن Zero Install در صورت نبود فایل
  3. بروزرسانی وابستگی‌ ها
  4. بروزرسانی ترجمه‌ ها
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50563 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/31 تعداد مشاهده: 199
سافت گذر