کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317821 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهبود عملکرد بازی در ویندوز 11 با چند ترفند ساده

راه های زیادی برای بهبود عملکرد سیستم ویندوز 11 برای بازی کردن وجود داره. خوشبختانه برای راه اندازی بعضی از این روش ها لازم نیست نابغه باشید. در اینجا چند روش ساده برای بهبود عملکرد کامپیوتر شما وجود داره:

فعال کردن حالت بازی (Game Mode):

حالت بازی از زمان ویندوز 10 وجود داشته و به ویندوز 11 هم منتقل شده. طبق گفته مایکروسافت، ورود به حالت بازی باعث افزایش نرخ فریم شما میشه و تجربه بازی روان تری رو به ارمغان میاره. این کار با اولویت دادن به رشته های پردازش از بازی شما انجام میشه و مسیر سریعی به پردازنده گرافیکی و مرکزی شما میده.

 

بهبود عملکرد بازی در ویندوز 11 با چند ترفند ساده

 

کامپیوترهای ویندوز 10 و 11 به طور پیش فرض با حالت بازی روشن عرضه می شوند. با این حال، اگر تنظیمات رو تغییر داده باشید، ممکنه به طور ناخواسته آن را خاموش کرده باشید. برای روشن (یا خاموش) کردن حالت بازی در ویندوز:

روی دکمه Start کلیک راست کنید. "تنظیمات" (Settings) را انتخاب کنید. در پنل سمت چپ "بازی" (Gaming) را پیدا کنید. حالت بازی را روشن یا خاموش کنید.

 

غیرفعال کردن یکپارچگی حافظه (Memory Integrity) ویندوز 11:

ویندوز 11 به طور پیش فرض با جداسازی هسته (core isolation) فعال شده ارائه می شود و یکپارچگی حافظه بخشی از این مجموعه اقدامات امنیتی است. در گذشته، یکپارچگی حافظه برای کاربران برخی مشکلات رو ایجاد می کرد. طبق گفته مایکروسافت، یکپارچگی حافظه تضمین می کند که در صورت آلوده شدن رایانه شما، نرم افزارهای مخرب قادر به دسترسی به فرآیند های با امنیت بالا نباشند. متأسفانه، این ممکنه باعث ایجاد مشکلاتی در عملکرد دستگاه شما بشه.

 

برای حذف یکپارچگی حافظه از دستگاه خود:

دکمه Start را فشار دهید. عبارت Core Isolation را جستجو کنید. آن را انتخاب کنید و در پنجره حاصل، گزینه "Memory Isolation" را خاموش کنید.

در حالی که یکپارچگی حافظه دیگر به اندازه گذشته برای بازی ها مشکل ایجاد نمی کند، خاموش کردن آن می تواند عملکرد شما را کمی بهبود بخشه.

غیرفعال کردن پلتفرم ماشین مجازی (Virtual Machine Platform - VMP):

یکی دیگر از تنظیمات "فعال به طور پیش فرض" پلتفرم ماشین مجازی یا VMP است. مجازی سازی به شبیه سازی سایر سیستم عامل ها مانند اندروید و لینوکس امکان می دهد. نقطه ضعف این انعطاف پذیری اینه که می تونه سرعت بازی شما رو کم کنه.

 

برای روشن یا خاموش کردن VMP:

دکمه Start را بزنید و عبارت Optional Features را جستجو کنید. به پایین اسکرول کنید تا "More Windows Features" را پیدا کنید. به پایین اسکرول کنید تا پلتفرم ماشین مجازی (Virtual Machine Platform) را پیدا کنید و در صورت لزوم تنظیمات را تغییر دهید.

تأثیر VMP روی بازی ها متفاوت است، اما این یک راه ساده برای به دست آوردن عملکرد بیشتر از سیستم ویندوز 11 شما برای بازی است.

 

تنظیمات برق خود را بهینه کنید:

تنظیمات برق از زمان ویندوز XP جزء اصلی ویندوز بوده است. با این حال، اکثر سیستم های ویندوز 11 به طور پیش فرض با تنظیم برق روی "متعادل" (Balanced) عرضه می شوند. برای به دست آوردن بهترین عملکرد از سیستم ویندوز 11 خود، ممکنه توصیه بشه تنظیمات برق خود را روی "بهترین عملکرد" (Best Performance) تنظیم کنید. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

دکمه Start را فشار دهید و عبارت Power, Sleep and Battery Settings را جستجو کنید. حالت برق (Power Mode) را به "بهترین عملکرد" (Best Performance) تغییر دهید.

 

مدیریت برنامه های پس زمینه:

برنامه های پس زمینه می توانند بدون اینکه متوجه شوید اجرا شده و با کامپیوتر شما بالا بیایند. در حالی که بسیاری از آنها بی ضرر هستند، برخی از آنها می توانند تأثیر قابل توجهی بر تجربه بازی شما داشته باشند. بسته به اینکه چه مقدار از منابع سیستم شما در حال استفاده است، یک برنامه پس زمینه می تواند منجر به پرش فریم یا حتی هنگ کردن و خرابی شود.

غیرفعال کردن برنامه های راه اندازی شما ساده است. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

دکمه Start را فشار دهید و عبارت Startup Apps را جستجو کنید. دکمه ای که ظاهر می شود را انتخاب کنید و هر کدام از برنامه هایی را که می خواهید روشن یا خاموش کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50565 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/01 تعداد مشاهده: 23
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر