کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749424400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317845 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رفلکت مایکروسافت ابزاری برای ارتقای سلامت روان در مدارس

رفلکت مایکروسافت یک برنامه‌ی آموزشی برای ایجاد ارتباط، ابراز احساسات و بالا بردن سطح سلامت روان در کلاس‌ های درس است. تا همین اواخر، رفلکت فقط بر روی وب، داخل مایکروسافت تیمز و OneNote Class Notebook قابل دسترسی بود. به تازگی، شرکت مایکروسافت اپلیکیشن رسمی رفلکت را برای کامپیوترهای شخصی ویندوزی در فروشگاه مایکروسافت عرضه کرده است. با این حال، این یک اپلیکیشن مستقل نیست، بلکه صرفا نسخه‌ای بسته‌ بندی شده از تجربه‌ی وب رفلکت است.

 

رفلکت مایکروسافت ابزاری برای ارتقای سلامت روان در مدارس

 

رفلکت به معلمان این امکان را می‌دهد تا با ایجاد نظرسنجی‌ هایی، از وضعیت روحی دانش‌ آموزان خود مطلع شوند. آن‌ها می‌توانند برای پرسنل و خانواده‌ ها نیز نظرسنجی‌ هایی ترتیب دهند تا احساس آن‌ها را درباره‌ی موضوعی خاص بسنجند. رفلکت همچنین از نظرسنجی‌ های زنده برای جمع‌ آوری پاسخ‌ ها در طول جلسات پشتیبانی می‌کند. دانش‌ آموزان می‌توانند با استفاده از ایموجی‌ ها و هیولای احساسات، که یک شخصیت با پشتوانه‌ی علمی است و ۶۰ احساس مختلف را به شیوه‌ای جذاب به نمایش می‌گذارد، به نظرسنجی‌ ها پاسخ دهند.

بر اساس پاسخ‌ های دانش‌ آموزان، معلمان می‌توانند دریابند که دانش‌ آموزانشان در چه زمینه‌ای عملکرد خوبی دارند و بخش‌ هایی را که نیاز به پیشرفت دارند، شناسایی کنند.

رفلکت مایکروسافت همچنین به دانش‌ آموزان این امکان را می‌دهد تا با مجموعه‌ی منتخب فعالیت‌ های کوتاه و همه‌گیر که بر سلامت روان، تجدید قوا و تمرکز مجدد تأکید دارند، به استراحت ذهنی بپردازند.

برخی از این فعالیت‌ ها عبارتند از:

  1. تمرینات تنفسی
  2. فعالیت‌ های حرکتی، از جمله حرکات کششی
  3. ویدیوهای هدایت‌ شده‌ی ذهن‌ آگاهی با حضور هیولای احساسات
  4. مدیتیشن صوتی
  5. قطعه‌ های موسیقی برای تمرکز و صداهای محیط برای غلبه بر حواس‌ پرتی و حفظ تمرکز
  6. پادکست‌ های کوتاه برای کمک به دانش‌ آموزان در یادگیری نحوه‌ی مدیریت احساسات
  7. بازی‌ هایی مانند بازی حافظه، کارت‌ های ارتباطی و صفحات رنگ‌ آمیزی

شرکت مایکروسافت دائما در حال بروزرسانی پلتفرم رفلکت است. برای مثال، اکنون رفلکت را می‌توان در سیستم‌ های مدیریت یادگیری (LMS) از جمله Canvas، Moodle، Blackboard Learn، D2L Brightspace، Google Classroom، Schoology و موارد دیگر ادغام کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50578 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/02 تعداد مشاهده: 21
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر