کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317873 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

داشبورد Copilot مایکروسافت برای Microsoft 365 در دسترس است

مایکروسافت در ماه فوریه از داشبورد Copilot به عنوان راهی جدید برای کسب و کارها برای بررسی نحوه استفاده کارمندان از دستیار هوش مصنوعی مولد خود رونمایی کرد. با این حال، شرکت‌ ها برای دسترسی به داشبورد نیاز به ثبت‌ نام برای مجوز Viva Insights داشتند.

 

داشبورد Copilot مایکروسافت برای Microsoft 365 در دسترس است

 

امروز، مایکروسافت در یک پست وبلاگی اعلام کرد که داشبورد Copilot اکنون برای شرکت‌ هایی که دارای اشتراک Copilot برای Microsoft 365 هستند در حال عرضه است. دیگر برای استفاده از این ویژگی نیازی به مجوز Viva Insights وجود نخواهد داشت.

این ویژگی طی چند ماه آینده به تدریج عرضه خواهد شد. کسب و کارهایی که دارای بیش از ۱۰۰ مجوز Copilot برای Microsoft 365 هستند، از امروز داشبورد Copilot را مشاهده خواهند کرد. شرکت‌ هایی که کمتر از ۱۰۰ مجوز Copilot برای Microsoft 365 دارند، کمی دیرتر این بروزرسانی داشبورد را دریافت خواهند کرد. پست وبلاگ اضافه کرد:

«زمان‌ بندی با پیشرفت در عرضه مرحله‌ای دقیق‌ تر می‌شود، اما ما در حال تلاش برای انجام این کار در ۳ ماه آینده هستیم.»

طبق پست وبلاگ، شرکت‌ هایی که کمتر از ۱۰ مجوز Copilot برای Microsoft 365 دارند همچنان می‌توانند از نسخه محدودی از ویژگی داشبورد Copilot با «معیارهای سطح مستأجر» استفاده کنند.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که با این عرضه، کاربران قادر خواهند بود داده‌ های همه کارمندانی را که مجوز Copilot دارند ببینند. آن‌ها اعلام کردند:

«با گنجاندن هر کارمند دارای مجوز Copilot در جمعیت مورد تجزیه و تحلیل، سازمان‌ ها درک بهتری از نیروی کار به دست می‌آورند تا تصمیمات مبتنی بر داده را برای پشتیبانی از تحول هوش مصنوعی اتخاذ کنند.»

همچنین، با این بروزرسانی، تنظیمات داشبورد Copilot اکنون یکپارچه شده‌اند تا مدیران بتوانند به مرکز مدیریت Microsoft 365 دسترسی داشته باشند.

در حالی که داشبورد Copilot دیگر نیازی به مجوز Viva Insights ندارد، داشتن آن برخی از قابلیت‌ های اضافی را ارائه می‌دهد. این شامل امکان دسترسی به داده‌ های کاربرانی است که بیش از ۲۸ روز قدمت دارند، به همراه امکان ایجاد گزارش‌های سفارشی برای پذیرش و تأثیر Copilot و موارد دیگر.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50581 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/03 تعداد مشاهده: 21
سافت گذر