کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317873 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بروزرسانی جدید ویندوز ۱۰ با رفع مشکلات مختلف منتشر شد

اگر می‌خواهید بروزرسانی‌ های اختیاری (غیر امنیتی) مایکروسافت را برای ویندوز ۱۰ پیش از انتشار عمومی آن‌ ها به عنوان بروزرسانی‌ های اجباری سه شنبه وصله (Patch Tuesday) امتحان کنید، حالا زمان آن است که دکمه «بررسی برای بروزرسانی» را بزنید. نسخه KB5040525 با شماره ساخت ۱۹۰۴۵.۴۷۱۷ اکنون برای دانلود با رفع مشکلاتی برای موارد شناخته شده‌ای مانند چاپ جهانی، پشتیبان‌ گیری ویندوز، خط‌ مشی گروه و موارد دیگر در دسترس است.

 

بروزرسانی جدید ویندوز ۱۰ با رفع مشکلات مختلف منتشر شد

 

نکات برجسته بروزرسانی:

این بروزرسانی مشکلات غیر امنیتی سیستم عامل ویندوز شما را برطرف می‌کند.

 

لیست کامل تغییرات:

  1. این بروزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که بر برنامه‌ های MSIX تأثیر می‌گذارد. هنگامی که آنها را از یک URI HTTPS نصب می‌کنید، باز نمی‌شوند. این مشکل زمانی رخ می‌دهد که دانلود برنامه کامل نشده باشد. این باعث آسیب به بسته می‌شود.
  2. این بروزرسانی بر مدیریت دستگاه‌ های تلفن همراه (MDM) تأثیر می‌گذارد. هنگامی که یک دستگاه را ثبت نام می‌کنید، سرویس گیرنده MDM جزئیات بیشتری در مورد دستگاه ارسال می‌کند. سرویس MDM از آن جزئیات برای شناسایی مدل دستگاه و شرکتی که آن را ساخته است استفاده می‌کند.
  3. این بروزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که بر ارائه‌ های دسته‌ای Direct Composition تأثیر می‌گذارد. یک درخشش کوتاه از مثلثات یا جعبه‌ ها روی صفحه نمایش داده می‌شود. این مشکل مرورگرها مانند مایکروسافت اج و سایر برنامه‌ ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
  4. این بروزرسانی پروفایل‌ های دارایی تنظیمات کشور و اپراتور (COSA) را برای برخی اپراتورهای تلفن همراه بروز می‌کند.
  5. این بروزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که ممکن است سیستم شما را از حالت Hibernate (خواب زمستانی) بیدار نکند. این اتفاق پس از روشن کردن BitLocker رخ می‌دهد.
  6. این بروزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که بر کنترل برنامه مدافع ویندوز (WDAC) تأثیر می‌گذارد. این مشکل باعث کپی کردن خط‌ مشی‌های WDAC امضا نشده به پارتیشن دیسک واسط سخت‌ افزاری قابل‌ گسترش (EFI) می‌شود. این پارتیشن برای خط‌ مشی‌های امضا شده رزرو شده است.
  7. این بروزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که بر منوی زمینه یک پوشه تأثیر می‌گذارد. هنگامی که فرمان حذف موارد را انتخاب می‌کنید، فرمان به جای حذف، موارد را اضافه می‌کند. این اتفاق زمانی می‌افتد که یک سرویس شخص ثالث یک ویژگی همگام‌ سازی را اجرا کند.

 

یک باگ شناخته شده:

در این بروزرسانی تنها یک باگ شناخته شده به همراه راه‌ حلی موقت وجود دارد:

مشکل: پس از نصب این بروزرسانی، ممکن است نتوانید تصویر پروفایل حساب کاربری خود را تغییر دهید.

راه‌ حل موقت:

هنگام تلاش برای تغییر تصویر پروفایل با انتخاب دکمه Start > Settings > Account > Your info و در زیر Create your picture، کلیک کردن روی Browse for one، ممکن است پیام خطایی با کد خطا 0x80070520 دریافت کنید. مایکروسافت در حال کار بر روی رفع این مشکل است و در نسخه بعدی بروزرسانی، راه حلی ارائه خواهد کرد.

 

مایکروسافت همچنین در توییتر، یک رفع باگ مستند نشده را که در این نسخه گنجانده شده است، اعلام کرد.

 

دریافت بروزرسانی:

می‌توانید با رفتن به Settings > Windows Update، کلیک کردن روی «بررسی برای بروزرسانی» و دانلود KB5040525، آخرین بروزرسانی غیر امنیتی ویندوز ۱۰ را دریافت کنید. همچنین می‌توانید به کاتالوگ بروزرسانی مایکروسافت بروید و KB5040525 را به‌ عنوان یک بسته نصب دستی دریافت کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50585 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/03 تعداد مشاهده: 16
سافت گذر