کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750168900 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317892 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

همکاری مایکروسافت و لومن تکنولوژیز برای تقویت شبکه‌ های هوش مصنوعی

مایکروسافت داره خدمات هوش مصنوعی خودش مثل کُپایلوت و بقیه رو برای کسب و کارها، سازمان‌ ها، آموزش و عموم مردم گسترش میده. به همین خاطر، داره مرکز داده بیشتری هم برای جوابگویی به نیاز زیاد خدمات هوش مصنوعی میسازه.

اما با زیاد شدن سرورهای داده مایکروسافت، نیاز به شبکه‌ های بهتر برای وصل کردنشون هم بیشتر شده. امروز مایکروسافت خبر داد که با شرکت معروف شبکه‌ های رایانه‌ای، لومن تکنولوژیز، شراکت کرده تا ظرفیت و توانایی این شبکه‌ها رو افزایش بده.

 

همکاری مایکروسافت و لومن تکنولوژیز برای تقویت شبکه‌ های هوش مصنوعی

 

مایکروسافت امروز تو یه بیانیه خبری گفت که شبکه خصوصی اتصال لومن کمک میکنه تا این شرکت بتونه مرکزهای داده‌ی در حال رشد خودش رو به هم وصل کنه. لومن یه شبکه سفارشی ارائه میده که شامل فیبر نوری اختصاصی از قبل نصب شده و همچنین فیبرهای نوری جدید در مسیرهای شبکه‌ی فعلی و جدید میشه.

تو این بیانیه گفته شده که این زیرساخت آماده برای هوش مصنوعی، توانایی اتصال بین مرکزهای داده مایکروسافت رو با فراهم کردن ظرفیت، عملکرد، ثبات و سرعت مورد نیاز مشتری‌ ها برای افزایش داده‌ها، تقویت می‌کنه.

در حالی که مایکروسافت قصد داره از شبکه فیبر نوری لومن برای مرکزهای داده جدید و آینده خودش استفاده کنه، لومن هم از چندتا از نرم‌ افزارها و سرویس‌ های آنلاین مایکروسافت برای کارمنداش استفاده می‌کنه. این شامل سرویس‌ هایی مثل Azure و سرویس‌ های هویت و امنیت کارمندی اینترا میشه.

تو این بیانیه خبری چیزی درباره مدت این شراکت جدید بین مایکروسافت و لومن گفته نشده و هیچ اطلاعات مالی هم درباره این قرارداد جدید منتشر نشده. اما تو این خبر گفته شده که استفاده لومن از سرویس‌ های مایکروسافت باعث میشه این شرکت درآمد نقدی خودش رو بیش از ۲۰ میلیون دلار در سال آینده افزایش بده.

لومن در واقع اولین بار سال ۱۹۳۰ تاسیس شد و چندین بار تغییر نام و شکل داده. اسم‌ های قبلی این شرکت سَنچری تلفون انترپرایز، سَنچری لینک و در نهایت لومن تکنولوژیز در سال ۲۰۲۰ بوده.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50588 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/04 تعداد مشاهده: 83
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر