کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317888 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بخش جدید SharePoint به نویسندگان در ساخت صفحات جذاب کمک می‌کند

شرکت مایکروسافت با استفاده از سرویس شبکه اجتماعی داخلی SharePoint به نویسندگان در ساخت صفحات جذاب کمک می‌کند، به شرکت‌ ها کمک می‌کند تا کارمندان خود را از آخرین اخبار و فعالیت‌ های شرکت آگاه نگه دارند. امروز مایکروسافت اعلام کرد که به نویسندگان SharePoint یک بخش محتوای جدید می‌دهد تا به آن‌ ها در ساخت صفحات و پست‌ های خبری کمک کند.

 

SharePoint

 

مایکروسافت در یک پست وبلاگی گفت که بخش محتوای جدید، مرکز اصلی برای سازندگان محتوا در SharePoint خواهد بود. در این پست آمده است: این فضای مرکزی حالا یک جعبه ابزار کاربرپسند دارد که به نویسندگان امکان می‌دهد به راحتی محتوا را برای ساخت صفحات پویا و جذاب پیدا و وارد کنند. علاوه بر این، بخش محتوا شامل بخش‌های مفید دیگری مثل ابزارهای تنظیم و ایده‌ های طراحی هم می‌شود.

سازندگان محتوا در SharePoint وقتی وارد حالت ویرایش یک صفحه یا پست خبری می‌شوند، بخش محتوای جدید را می‌بینند. این بخش شامل مجموعه‌ای از آیکون‌ هاست که به نویسندگان کمک می‌کند در بخش جدید حرکت کنند. اولین آیکون نشان‌ دهنده یک جعبه ابزار است و با کلیک روی آن، نویسندگان می‌توانند مجموعه‌ هایی از لینک‌ های وب، تصاویر و الگوهایی که می‌توانند برای ساخت صفحات SharePoint استفاده کنند، ببینند. آن‌ ها همچنین می‌توانند بخش «بیشتر/همه را ببینید» جعبه ابزار را انتخاب کنند تا دسته‌ های بیشتری از محتوا را ببینند.

ابزارهای بخش هم به عنوان بخشی از ویژگی بخش محتوای جدید SharePoint تغییر کرده‌اند. مایکروسافت می‌گوید: برای اضافه کردن یک بخش، روی دکمه مثبت واقع در لبه‌ های بخش کلیک کنید و نوع بخشی که می‌خواهید اضافه کنید را انتخاب کنید. همه ابزارهای بخش (جابه‌جایی، ویرایش، تکثیر و حذف) حالا در نوار ابزار بخش در بالا سمت چپ یک بخش انتخاب شده قرار دارند.

مایکروسافت می‌گوید بروزرسانی بخش محتوای SharePoint به زودی برای مشتریان نسخه آزمایشی آن منتشر می‌شود و همه کاربران می‌توانند در ماه سپتامبر ۲۰۲۴ به آن دسترسی داشته باشند.

برنامه‌ هایی برای اضافه کردن دسته‌ های بیشتری به بخش محتوای SharePoint در آینده وجود دارد، از جمله ایده‌ های طراحی و جزئیات صفحه، همراه با ویژگی‌ های دیگری مثل شخصی‌ سازی کاربر و موارد دیگر.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50592 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/04 تعداد مشاهده: 46
سافت گذر