کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317887 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بنیاد نقشه‌ های اوورتور مجموعه داده‌ های نقشه باز جهانی را منتشر کرد

تهیه، گردآوری، و بروزرسانی داده‌ های دقیق، کامل و باکیفیت نقشه کار سخت و پرهزینه‌ای است. برای حل این مشکل، بنیاد نقشه‌ های اوورتور (Overture Maps Foundation) در سال ۲۰۲۲ توسط شرکت‌ های مایکروسافت، متا، آمازون و تام‌ تام تأسیس شد تا امکان استفاده از سرویس‌ ها و محصولات نقشه باز و سازگار برای نسل فعلی و آینده را فراهم کند

 

بنیاد نقشه‌ های اوورتور مجموعه داده‌ های نقشه باز جهانی را منتشر کرد

 

اوایل امسال، اوورتور نسخه آزمایشی مجموعه داده نقشه باز جهانی خود را منتشر کرد. پس از ماه‌ ها آزمایش نسخه آزمایشی، این شرکت امروز در دسترس بودن عمومی چندین مجموعه داده نقشه باز جهانی خود را اعلام کرد. توسعه‌ دهندگان اکنون می‌توانند شروع به ساخت برنامه‌ های تجاری بر اساس مجموعه داده‌ های نقشه باز کنند. از آنجایی که اوورتور داده‌ ها را در یک ساختار مشخص ارائه می‌دهد، توسعه‌ دهندگان می‌توانند از آن به‌ طور یکسان در برنامه‌ ها و سرویس‌ های خود استفاده کنند.

مارک پریولو، مدیر اجرایی بنیاد نقشه‌ های اوورتور، درباره در دسترس بودن عمومی داده‌ های نقشه این‌طور گفت:

«داده‌ های این نسخه عمومی در حال حاضر در حوزه‌ های کشف محلی، بیمه و صنعت نقشه‌ برداری مورد استفاده قرار می‌گیرند و انتظار داریم در ماه‌ های آینده موارد استفاده بسیار بیشتری از صنایع مختلف از جمله خودرو و حمل‌ ونقل اشتراکی و موارد دیگر را شاهد باشیم.»

اعضای بنیان‌ گذار اوورتور، یعنی مایکروسافت و متا، در حال حاضر از این مجموعه داده اوورتور برای نقشه‌ها در محصولات و خدمات خود استفاده می‌کنند.

 

نسخه عمومی اوورتور شامل داده‌ های زیر است:

  1. ساختمان‌ ها: شامل ۲.۳ میلیارد ردپای ساختمان منحصر به فرد در سراسر جهان است. این داده‌ ها در حال حاضر به عنوان پایه نقشه‌ های بینگ مایکروسافت، اطلس زنده آرک جی‌ آی‌ اس اسری و پلتفرم خدمات بیمه‌ای ادرس‌ کلاد که معیارهای خطر سطح سیل برای ساختمان‌ های فردی را به بیمه‌ گران ارائه می‌دهد، استفاده می‌شود. انتظار می‌رود موارد استفاده بیشتری از مدیریت املاک، ارزیابی ریسک‌ های دیگر، توسعه اقتصادی، تجسم سه‌ بعدی و موارد دیگر نیز ظهور کند.
  2. مکان‌ های مورد علاقه: داده‌ هایی درباره تقریباً ۵۴ میلیون مکان در سراسر جهان ارائه می‌دهد، اما با افزودن داده‌ های جدید گسترش خواهد یافت. به‌ طور گسترده‌ تر، سایر اعضا می‌توانند سیگنال‌ های اجتماعی و غیره را بر روی مکان‌ ها برای پیشنهادات خود قرار دهند.
  3. تقسیمات: مرزهای اداری ملی و منطقه‌ای که به بیش از ۴۰ زبان مختلف ترجمه شده‌اند تا از استفاده بین‌ المللی پشتیبانی کنند.
  4. پایه: لایه‌ های زمینه شامل داده‌ های زمین و آب هستند و در صورت نیاز به تکمیل نقشه‌ های نمایش کمک می‌کنند.

 

اوورتور همچنین در حال کار بر روی داده‌های جدید موضوع آدرس و موضوع حمل‌ ونقل است که در نسخه‌ های آینده در دسترس خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50594 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/04 تعداد مشاهده: 43
سافت گذر