کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750511956 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317939 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تولید نرم افزارهایی که توانایی تشخیص احساسات کاربران را دارند

شركتهاي تجاري بزرگ جهان از نرم افزاري جديد براي كنترل نظرات كاربران خود استفاده مي كنند كه توانايي تشخيص احساسات افراد را با بررسي متن نوشته شده توسط وي خواهد داشت.

اينترنت با قرار دادن فضاهايي به نام وب سايت امكان ابراز وجود يا بيان احساسات را به هر فردي مي دهد اما با اين كار كاربران عقايد خود را تنها با انساني ديگر در ميان نمي گذارند زيرا صفحات وب به صورت تمام وقت توسط عوامل نرم افزاري مورد بازخواني قرار مي گيرند.

نوعي جديد از عوامل نرم افزاري اكنون امكان درك مفاهيم احساسي آنچه در صفحات وب نوشته مي شود را نيز خواهد داشت. اين ابزارهاي تحليلگر احساسات، شاخه اي از منطقه اي وسيعتر از علوم رايانه اي است كه در تلاش است به رايانه ها قدرت درك احساسات نهفته در متن را مانند انسانها بياموزد.

اولين مصرف كنندگان اين ابزار مالكان نامهاي تجاري بزرگ جهان هستند كه شهرت آنها به شدت تحت تاثير بازخورد مصرف كنندگان نسبت به كالاها و يا تبليغات آن شركت قرار مي گيرد. در همين راستا گروهي كوچك و در حال رشد از شركتهاي در حال توسعه اين ابزار هستند تا بتوانند با بررسي وبلاگها و نظرات آنلاين مشتريان خود ميزان پاسخهاي احساسي آنها را نسبت به شركت يا محصولات شركت خود اندازه گيري كنند.

يكي از اين شركتها شركت سنتيماين است كه به تازگي كتاب الكترونيكي جديد خود را ارائه كرده است. اين شركت با استفاده از ابزار سنجش احساسات بازخورد كاربران خود را از ميان هزار و 500 پيام دريافت شده 89 درصد خنثي، هفت درصد مثبت و چهار درصد منفي تعيين كرده است.

از چنين نرم افزاري با نام تجاري جوليا در عين حال مي توان در كنترل ارتباطات انساني از طريق اينترنت نيز استفاده كرد. به بياني ديگر با استفاده از اين نرم افزار مي توان پيامهاي توهين آميز و نامناسب را از صفحات مختلف جدا كرد. نرم افزار جوليا با استفاده از توانايي هاي تشخيص پيامهاي توهين آميز مي تواند اين نوع از بازخوردها را در حالت معلق باقي نگه دارد.

نرم افزار جوليا در حال تكميل است تا بتواند با دقتي بيشتر خصوصيات و احساساتي مانند هوشمندانه، طعنه آميز يا سياسي بودن را كه در متن نهفته است تعيين كند. در حال حاضر استفاده از اين ابزارهاي هوشمند در انحصار شركتهاي ثروتمند قرار گرفته است اما تجربه نشان داده كه به زودي با قيمتي پايين تر و حتي رايگان در دسترس استفاده عموم قرار خواهد گرفت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 506 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: گروه دریافت خبر سیتنا تاریخ خبر: 1388/02/21 تعداد مشاهده: 1123
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر