کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/05 | اعضاء: 317910 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مدل‌ های زبان کوچک Phi-3 مایکروسافت برای تنظیم دقیق روی Azure

در آوریل امسال، مایکروسافت اولین بار خانواده مدل‌ های زبانی کوچک (SLM) به نام Phi-3 را معرفی کرد. این مدل‌ ها عملکرد بسیار خوبی دارند، اما هزینه و تاخیر کمی دارند. Phi-3 مینی یک مدل زبانی ۳.۸ میلیارد پارامتری است که در دو نسخه با طول متن متفاوت، ۴۰۰۰ و ۱۲۸ هزار توکن، در دسترس است. Phi-3 مدیوم هم یک مدل زبانی ۱۴ میلیارد پارامتری است که در همین دو نسخه موجود است.

 

مدل‌ های زبان کوچک Phi-3 مایکروسافت برای تنظیم دقیق روی Azure

 

مایکروسافت امروز اعلام کرد که هر دو مدل فی ۳ مینی و فی ۳ مدیوم برای تنظیم دقیق روی Azure در دسترس هستند. تنظیم دقیق به توسعه‌ دهندگان اجازه می‌دهد عملکرد مدل اصلی را برای کاربرد های مختلف بهبود دهند. برای مثال، می‌توان مدل Phi-3 مدیوم را برای آموزش دانش‌ آموزان تنظیم کرد یا یک اپلیکیشن چت با سبک و لحن خاص ساخت. سازمان‌ های پیشرو مثل خان آکادمی از قبل از مدل فی ۳ در برنامه‌ های هوش مصنوعی واقعی استفاده می‌کنند.

مایکروسافت همچنین در دسترس بودن عمومی قابلیت مدل به عنوان سرویس (پایان نقطه بدون سرور) را اعلام کرد. همان طور که انتظار می‌رفت، مدل فی ۳ کوچک حالا از طریق یک پایان نقطه بدون سرور در دسترس است و به هر کسی اجازه می‌دهد اپلیکیشن‌ های هوش مصنوعی را سریع بسازد بدون اینکه نگران زیرساخت باشد. Phi-3 ویژن که یک مدل چند حالته است و از طریق کاتالوگ مدل‌ های Azure AI در دسترس است، به زودی از طریق یک پایان نقطه بدون سرور هم قابل دسترسی خواهد بود.

ماه گذشته، مایکروسافت مدل فی ۳ مینی را بروزرسانی کرد و بهبود های قابل توجهی در آن ایجاد کرد. بر اساس معیارهای صنعتی، فی ۳ مینی ۴۰۰۰ با بروزرسانی ژوئن ۲۰۲۴ حالا نمره ۳۵.۸ (قبلا ۲۱.۷) و فی ۳ مینی ۱۲۸ هزار نمره ۳۷.۶ (قبلا ۲۵.۷) را کسب کرده است.

 

مایکروسافت همچنین مدل‌ های جدیدی را که اخیرا روی Azure در دسترس قرار گرفته‌اند، برجسته کرد:

  1. اوپن‌ ا‌ی‌ آی جی‌ پی‌ تی ۴ او مینی
  2. میسترال لارج ۲
  3. خانواده مدل‌ های متا لاما ۳.۱
  4. کوهر ریرنک

ویژگی‌ های جدید ایمنی محتوای Azure AI شامل سپرهای درخواست و تشخیص محتوای محافظت‌ شده حالا به صورت پیش‌ فرض برای سرویس Azure OpenAI فعال شده‌اند. توسعه‌ دهندگان می‌توانند از این ویژگی‌ ها به‌ عنوان فیلتر محتوا برای هر مدل پایه از جمله فی ۳، لاما، میسترال و بیشتر استفاده کنند.

با این بروزرسانی‌ ها و گسترش‌ ها، مایکروسافت واضحا تعهد خود را به پیشرفت قابلیت‌ های هوش مصنوعی روی Azure نشان داده است. با سرمایه‌ گذاری مداوم روی در دسترس بودن مدل‌ های هوش مصنوعی پیشرفته روی Azure و فراهم کردن ابزارهای قابل دسترسی برای تنظیم دقیق و استقرار، مایکروسافت به توسعه‌ دهندگان اجازه می‌دهد به سادگی راه‌ حل‌های هوش مصنوعی بسازند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50602 گروه خبری: هوش مصنوعی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/05 تعداد مشاهده: 90
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر