کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9328 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/06 | اعضاء: 317925 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت آپدیت جدیدی برای ویندوز ۱۱ منتشر کرد

مدت زیادی گذشته بود که مایکروسافت بالاخره نسخه جدیدی از ویندوز ۱۱ رو برای کانال توسعه‌ دهندگان اینسایدر منتشر کرد. شماره ساخت این نسخه ۲۶۱۲۰.۱۳۳۰ و تحت KB5040543 قرار داره. این نسخه یک تنظیم جدید برای برق همراه با چند تغییر، رفع مشکل و مشکل شناخته شده دیگه اضافه کرده.

 

مایکروسافت آپدیت جدیدی برای ویندوز ۱۱ منتشر کرد

 

اینجا تغییرات رو می تونید ببینید:

تغییرات و بهبود هایی که به تدریج برای کانال توسعه‌ دهندگان در حال انتشاره:

[فایل اکسپلورر]

ما در حال انتشار قابلیتی هستیم که به شما اجازه میده با راست کلیک روی یه تب در فایل اکسپلورر، اون رو کپی کنید. گزینه کپی کردن تب با راست کلیک روی یه تب در فایل اکسپلورر که با یه مربع قرمز مشخص شده.

[ناراتور]

ما چند تغییر ایجاد کردیم تا عملکرد حالت اسکن ناراتور رو بهبود بدیم. انتظار میره این کار باعث بشه پاسخ‌ های حالت اسکن خیلی سریع‌ تر بشه، مخصوصا موقع استفاده از مایکروسافت اج و خوندن سند های بزرگ. برای امتحان کردن حالت اسکن، اول ناراتور رو روشن کنید (ویندوز + کنترل + اینتر) و بعد با فشار دادن Caps Lock + فاصله در طول یه جلسه ناراتور، حالت اسکن رو روشن کنید.

[تنظیمات]

ما در حال شروع انتشار بهبود هایی برای تنظیمات > سیستم > برق و باتری هستیم که شامل قابلیت تنظیم حالت برق هم برای وقتی که کامپیوترتون به برق وصل هست و هم وقتی که با باتری کار می‌کنه، همراه با چند بهبود دیگه در رابط کاربری این صفحه میشه. قابلیت تنظیم حالت برق هم برای وقتی که کامپیوترتون به برق وصل هست و هم وقتی که با باتری کار می‌کنه در تنظیمات که با یه مربع قرمز مشخص شده.

[برای توسعه‌ دهندگان]

منطق گزینه "پایان کار" در نوار وظیفه رو آپدیت کردیم تا دیگه یه دیالوگ "پاسخ نمی‌دهد" برای تایید قبل از پایان دادن به کار نشون نده.

[دیگر]

اطلاعات سیستم (msinfo32) رو آپدیت کردیم تا حالا از تنظیمات اندازه متن شما تحت تنظیمات > قابلیت دسترسی > اندازه متن پیروی کنه. رفع مشکلات برای همه در کانال توسعه‌ دهندگان

[تنظیمات]

مشکلی رو رفع کردیم که باعث می‌شد صفحه ویندوز آپدیت در تنظیمات برای اینسایدرهایی که از زبان‌ های خاص استفاده می‌کنن درست نمایش داده نشه (هیچ متنی نمایش داده نمی‌شد). اگه روی بیلد ۲۶۱۲۰.۱۲۵۲ تحت تاثیر این مشکل قرار گرفتید، آپدیت به این نسخه باید به صورت خودکار اتفاق بیفته، اما ممکنه نیاز باشه کمی صبر کنید. مشکلات شناخته شده

[عمومی]

[مهم] اینسایدرهای ویندوزی که به کانال توسعه‌ دهندگان روی پی سی‌ هایی با ویندوز ۱۱، نسخه ۲۴H2 بیلد ۲۶۱۰۰.xxxx ملحق می‌شن، “(تعمیر نسخه)” رو کنار آخرین بیلد کانال توسعه‌ دهندگان از ویندوز آپدیت می‌بینن. این چیزی برای نگرانی نیست چون فقط به این معنیه که یه ارتقای جایگزین برای آپدیت کردن پی سی شما به آخرین بیلد در کانال توسعه‌ دهندگان اتفاق می‌افته.

[جدید] مشکل صفحه بازیابی بیت لاکر که اینجا توضیح داده شده ممکنه روی اینسایدرهای ویندوزی در کانال توسعه‌ دهندگان هم تاثیر بزاره. اضافه کردن زبان‌های اضافی یا ویژگی‌ های اختیاری ممکنه با خطای ۰x۸۰۰f۰۸۱۷ شکست بخوره.

[ویندوز سندباکس]

ویندوز سندباکس با خطای ۰x۸۰۳۷۰۱۰۶ شروع نمیشه.

[مدیر وظیفه]

جا به‌ جایی بین صفحات مختلف در مدیر وظیفه ممکنه باعث خراب شدن مدیر وظیفه بشه.

[جدید] داریم روی رفع مشکلی کار می‌کنیم که باعث میشه نمودارها روی صفحه عملکرد در مدیر وظیفه موقع استفاده از حالت تاریک دوباره رنگ‌ های درست رو نشون ندن.

[ورودی]

[جدید] داریم روی رفع مشکلی کار می‌کنیم که باعث میشه پیشنهاد های متن برای کیبورد سخت‌ افزاری درست کار نکنه (انتخاب یکی به طور غیرمنتظره‌ای الحاق میشه).

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50604 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/06 تعداد مشاهده: 77
سافت گذر