کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9328 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/06 | اعضاء: 317925 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آغاز بازی Valorant برای ایکس باکس

اوایل امسال، شرکت رایوت گیمز اعلام کرد که بازی تیراندازی محبوب و رایگان Valorant را برای کنسول‌ ها منتشر خواهد کرد. امروز، مایکروسافت اعلام کرد که نسخه آزمایشی عمومی Valorant برای کنسول‌ های ایکس باکس سری ایکس و اس شروع شده است.

 

آغاز بازی Valorant برای ایکس باکس

 

اگر با این بازی آشنا نیستید، Valorant یک بازی تیراندازی علمی‌ تخیلی است که در آن شما کنترل یکی از شخصیت‌ های مختلف به نام مامور را بر عهده می‌گیرید. هر مامور توانایی‌ ها و سبک بازی منحصر به فرد خودش را دارد. تیم‌ های مامورها در ۱۵ نقشه مختلف با هم مبارزه می‌کنند.

مایکروسافت در پستی در وب سایت ایکس باکس نوشت: «رایوت برای آوردن این بازی به ایکس باکس از هیچ تلاشی دریغ نکرده است. مهم‌ترین بخش کار، حفظ تعادل دقیق بازی مانند نسخه کامپیوتر بوده؛ تیمی که روی این پروژه کار کرده، بارها و بارها کنترل‌ های موس و کیبورد را به دسته بازی تبدیل کرده است.»

یکی از تغییراتی که رایوت گیمز برای نسخه کنسولی Valorant انجام داده، حالت جدیدی به نام «فوکوس» است. مایکروسافت می‌گوید: «این حالت به بازیکنان اجازه می‌دهد تا هر وقت که نیاز به سرعت در حرکت دوربین و نشانه‌ گیری داشتند (مثل نگاه کردن پشت گوشه‌ ها و فرار کردن) بدون هدف‌ گیری شلیک کنند و هر وقت هم که به دقت بالایی برای شلیک به سر نیاز داشتند، از حالت فوکوس استفاده کنند.»

این بازی برای کنسول پلی‌استیشن ۵ هم منتشر خواهد شد. مایکروسافت تایید کرده است که قابلیت بازی کردن با هم بین ایکس باکس و پلی‌استیشن وجود خواهد داشت؛ اما نمی‌توانید با بازیکنان نسخه کامپیوتر بازی کنید. خبر خوب این است که پیشرفت‌ های بازی و آیتم‌ های تزئینی که خریداری می‌کنید در همه پلتفرم‌ ها یکسان خواهد بود.

اگرچه بازی هنوز به طور رسمی برای ایکس باکس منتشر نشده، اما همه کسانی که اشتراک گیم پس دارند می‌توانند در نسخه آزمایشی عمومی، همه مامورهای Valorant را باز کنند. هنوز مشخص نیست که Valorant چه زمانی به طور رسمی برای کنسول‌ های ایکس باکس منتشر خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50606 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/06 تعداد مشاهده: 61
سافت گذر