کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750855048 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317983 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه آزمایشی Admin Center v2 با بهبود امنیت و عملکرد

از سال ۲۰۱۸، مایکروسافت نرم‌ افزاری به نام «مرکز مدیریت ویندوز» (Windows Admin Center) را برای مدیریت کامپیوترها و سرویس‌ های ویندوز به مدیران فناوری اطلاعات ارائه کرده است. اخیرا، این شرکت روی نسخه جدیدی از این نرم‌ افزار با نام «مرکز مدیریت ویندوز نسخه ۲» یا «دروازه مدرن» کار کرده است. اولین نسخه آزمایشی این نسخه جدید در دسامبر ۲۰۲۳ منتشر شد.

 

نسخه آزمایشی Admin Center v2 با بهبود امنیت و عملکرد

 

امروز مایکروسافت اعلام کرد که نسخه آزمایشی جدیدی از مرکز مدیریت ویندوز نسخه ۲ در دسترس است. به همین دلیل، مایکروسافت به مدیران فناوری اطلاعات توصیه نمی‌کند که این نسخه را در محیط‌ های اصلی خود نصب کنند. همچنین گفته شده است که این نسخه جدید با نسخه عمومی مرکز مدیریت ویندوز ۲۰۲۳ و نسخه‌ های قبلی سازگار نیست.

برخی از ویژگی‌ های جدید این نسخه شامل بروزرسانی بک‌ اند از .NET Core 6 به .NET Core 8 است که به گفته مایکروسافت امنیت را بهبود می‌بخشد. همچنین پشتیبانی از HTTP 2 اضافه شده که باعث کاهش تأخیر و افزایش سرعت پاسخگویی مرکز مدیریت ویندوز می‌شود. با ترکیب این موارد با بهبود عملکرد، کارها سریع‌ تر و موثرتر انجام خواهند شد.

تغییر بزرگ دیگر، بهبود های قابل توجه در ابزار ماشین مجازی است. در این نسخه، خط لوله اجرایی برای افزایش سرعت پاسخگویی حذف شده است. همچنین ستون‌ های نمایش داده شده در حالت پیش‌ فرض کاهش یافته‌اند، اما با کلیک روی گزینه «حالت جزئیات» می‌توانید حالت قبلی را ببینید. در نهایت، تجربه ادغام Azure Site Recovery نیز بروز شده است.

از دیگر ویژگی‌ های جدید می‌توان به نصب‌ کننده بروز شده، جریان انتقال داده جدید و برخی تغییرات رابط کاربری در تنظیمات اشاره کرد. مایکروسافت اعلام کرده است که انتظار می‌رود نسخه نهایی مرکز مدیریت ویندوز نسخه ۲ تا پایان سال ۲۰۲۴ منتشر شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50623 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/09 تعداد مشاهده: 70
سافت گذر