کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750855048 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317983 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قابلیت‌ های جدید برای برنامه‌ی Planner مایکروسافت

در ماه آوریل، مایکروسافت اعلام کرد که برنامه‌ی بازطراحی‌ شده‌ی Planner برای سرویس جلسات و همکاری تیم‌ ها در دسترس عموم قرار گرفته است. از آن زمان، این شرکت مشغول اضافه کردن ویژگی‌ های بیشتر به برنامه‌ی Planner بوده است که شامل پشتیبانی بیشتر از دستیار هوش مصنوعی کپیتان نیز می‌شود.

 

قابلیت‌ های جدید برای برنامه‌ی Planner مایکروسافت

 

امروز، مایکروسافت تعدادی از ویژگی‌ های جدیدی را که به تازگی به برنامه‌ی Planner اضافه کرده است، اعلام کرد. در یک پست وبلاگی، این شرکت ویژگی‌ای را معرفی کرد که به اشتراک‌ گذاری آسان‌تر برنامه‌ ها با دیگران کمک می‌کند.

این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا به سرعت برنامه‌ های خود را با هم‌ تیمی‌ هایتان به اشتراک بگذارید و مطمئن شوید که همه می‌توانند با یک کلیک به برنامه دسترسی پیدا کنند. برای دسترسی به این ویژگی، منوی کشویی یک برنامه را از صفحه‌ی "برنامه‌ های من" انتخاب کنید و سپس "کپی لینک به برنامه" را انتخاب کنید.

مایکروسافت همچنین گفت که برخی از کاربران برنامه‌ی Planner می‌خواستند برنامه‌ای را که به یک کار خاص مرتبط بود، هنگام نگاه کردن به جزئیات کار در بخش "کارهای من" بررسی کنند. بروزرسانی اخیر برنامه‌ی Planner اکنون به کاربران اجازه می‌دهد تا از دیدن یک کار خاص به دیدن کل برنامه تغییر کنند. این کار با انتخاب نام برنامه که اکنون در بالای کارت یک کار در نمای "کارهای من" در دسترس است، انجام می‌شود.

بهبود دیگری برای Planner به طور خاص برای افرادی که از داشبورد Viva Connections استفاده می‌کنند، انجام شده است. مایکروسافت می‌گوید: با بروزرسانی‌ های جدید کارت "کار های اختصاص‌ یافته" که توسط Planner پشتیبانی می‌شود، کاربران دکمه‌ی جدید "افزودن کار" را خواهند دید. با استفاده از این دکمه، کاربران می‌توانند به سرعت کارها را ایجاد کنند که در برنامه‌ی Planner در دسترس خواهد بود. همانطور که قبلا هم بود، کارت "کارهای اختصاص‌ یافته" همچنان به کاربر نشان می‌دهد که چند کار به او اختصاص داده شده است و به کاربر اجازه می‌دهد تا با باز کردن نمای "اختصاص‌ یافته به من" این کارها را با جزئیات بیشتر ببیند.

مایکروسافت اضافه می‌کند که قالب جدید کارت "کارهای اختصاص‌ یافته" یک دکمه‌ی "باز کردن Planner" اضافه خواهد کرد که برنامه‌ی کامل Planner را باز می‌کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50625 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/09 تعداد مشاهده: 72
سافت گذر