کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317985 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت هوش مصنوعی را به کسب و کارها می آورد

احتمالا می‌دانید که مایکروسافت مدتی است روی استفاده از کوپایلوت و دیگر خدمات هوش مصنوعی برای کسب و کارها و سازمان‌ ها فشار می‌آورد. امروز این شرکت در بخشی از بررسی سال مالی ۲۰۲۴ خود که در ۳۰ ژوئن پایان یافت، بروزرسانی‌ هایی درباره این برنامه‌ ها ارائه کرد. گزارش کامل درآمد های سال مالی ۲۰۲۴ این شرکت قرار است امروز سه‌شنبه ۳۰ جولای منتشر شود.

 

مایکروسافت هوش مصنوعی را به کسب و کارها می آورد

 

جودسون آلتوف، معاون اجرایی و مدیر ارشد تجاری مایکروسافت در پستی در وبلاگ رسمی این شرکت گفت: «ما همراه با مشتریان و شرکای خود مشخص کرده‌ایم که چگونه تحول هوش مصنوعی تجربه کارمندان را غنی‌ تر می‌کند، تعامل با مشتری را دوباره اختراع می‌کند، فرآیند های کسب و کار را تغییر شکل می‌دهد و نوآوری عملی را سرعت می‌بخشد. رویکرد ما برای قرار دادن یک کوپایلوت روی هر میز برای هر نقش، شناسایی الگوهای طراحی هوش مصنوعی و ساختن یک پایه قوی برای امنیت سایبری، به سازمان‌ ها کمک می‌کند تا از هوش مصنوعی به طور مسئولانه، ایمن و هدفمند استفاده کنند.»

آلتوف فهرستی از کسب و کارها و سازمان‌ های بزرگی که در سال مالی گذشته از خدمات هوش مصنوعی مایکروسافت استفاده کرده‌اند را ارائه کرد. یکی از آن‌ ها آئودی است که در حال ارتقای دو میلیون خودروی ساخته شده از سال ۲۰۲۱ خود با دسترسی به ویژگی‌ های کنترل صوتی بهبود یافته از طریق ادغام چت جی‌ پی‌ تی و استفاده از سرویس Azure OpenAI مایکروسافت است.

این لیست همچنین شامل شرکت بزرگ مدیریت ارزیابی ریسک، موسسه مودیس می‌شود. مایکروسافت اعلام کرد که مودیس از چندین سرویس هوش مصنوعی این شرکت از جمله ابزاری داخلی ویژه به نام مودیس کوپایلوت استفاده می‌کند که قرار است به دسترسی و ترکیب حجم عظیمی از داده‌ ها کمک کند. به گفته مایکروسافت، ۹۴ درصد کارمندان مودیس با استفاده از این ابزارهای هوش مصنوعی بهره‌ وری خود را افزایش داده‌اند.

آلتوف در پایان پست وبلاگ گفت که مایکروسافت «متعهد» به «جان بخشیدن به کوپایلوت روی هر دستگاه و در هر نقش» است. نتایج مالی فردای این شرکت می‌تواند اطلاعات بیشتری درباره این برنامه‌ ها ارائه دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50627 گروه خبری: هوش مصنوعی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/09 تعداد مشاهده: 100
سافت گذر