کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756774777 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318384 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تغییر مکان تنظیم نمایش ثانیه‌ ها در ویندوز ۱۱

یکی از قابلیت‌ های قدیمی که مایکروسافت هنگام ساخت نسخه اولیه ویندوز ۱۱ حذف کرد، نمایش ثانیه‌ ها روی ساعت نوار وظیفه بود. این کار یکی از دلایل انتقاد های زیادی بود که به این سیستم‌ عامل و نوار وظیفه فانتزی اما ناقص آن وارد شد. خوشبختانه، یکی از بروزرسانی‌ های اخیر این ویژگی ضروری را برگرداند و حالا مایکروسافت جای آن را تغییر داده است.

 

تغییر مکان تنظیم نمایش ثانیه‌ ها در ویندوز ۱۱

 

مایکروسافت بدون هیچ اعلامیه عمومی، یادداشت‌ های نسخه آزمایشی جدید ویندوز ۱۱ اینسایدر را بروزرسانی کرد. چندین پست حالا تغییری جدید دارند که به کاربران اطلاع می‌دهد که گزینه «نمایش ثانیه‌ ها در ساعت نوار سیستم» به جای قبلی منتقل شده است. در نسخه‌ های پایدار ویندوز ۱۱ این گزینه در تنظیمات > شخصی‌ سازی > نوار وظیفه > رفتارهای نوار وظیفه قرار دارد، اما در نسخه‌ های آزمایشی جدید به تنظیمات > زمان و زبان > زمان و تاریخ زیر منوی «نمایش زمان و تاریخ» منتقل شده که منطقی‌ تر به نظر می‌رسد. همچنین، شما همیشه می‌توانید از جستجوی تنظیمات برای پیدا کردن گزینه مورد نظر استفاده کنید.

 

مایکروسافت این موارد را به یادداشت‌ های نسخه منتشر کرده است:

[اضافه شده در ۲۹/۷] تنظیم نمایش ثانیه‌ ها در ساعت نوار سیستم به تنظیمات > زمان و زبان > زمان و تاریخ زیر «نمایش زمان و تاریخ در نوار سیستم» منتقل شده است.

با وجود جای جدید، این ویژگی همچنان به کاربران هشدار می‌دهد که فعال کردن ثانیه‌ های ساعت نوار وظیفه باعث مصرف بیشتر باتری می‌شود. حدود یک سال پیش، ما آزمایش کوچکی انجام دادیم که این ادعا را تایید کرد - روشن کردن این ویژگی حدود ۱.۹ درصد زمان باتری را کاهش می‌دهد.

قابلیت ثانیه‌ های ساعت نوار وظیفه یکی از آن قابلیت‌ هایی بود که قبلاً برای فعال کردن آن باید با رجیستری دست و پنجه نرم می‌کردید. در ویندوز ۱۱، مایکروسافت بالاخره آن را بسیار ساده‌ تر و کاربرپسند تر کرد. حالا، این شرکت همین کار را با قابلیت غیرفعال کردن شتاب‌ دهنده ماوس و تغییر جهت اسکرول انجام می‌دهد. این گزینه‌ ها در نهایت در نسخه‌ های آزمایشی جدید ویندوز ۱۱ در برنامه تنظیمات در دسترس هستند. نباید خیلی طول بکشد تا این موارد در نسخه‌ های پایدار ظاهر شوند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50637 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/10 تعداد مشاهده: 736
سافت گذر