کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317995 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قطع سرویس‌ های مایکروسافت ۳۶۵ در سطح جهانی

در چند ساعت گذشته، کاربران سراسر دنیا با مشکل دسترسی به سرویس‌ ها و ویژگی‌ های مایکروسافت ۳۶۵ مواجه شده‌اند. مایکروسافت تایید کرده که برخی کاربران با مشکل دسترسی و کندی عملکرد در چندین سرویس و ویژگی مایکروسافت ۳۶۵ روبرو هستند و در حال بررسی وضعیت هستند.

ما در حال بررسی مشکلات دسترسی و کندی عملکرد در چندین سرویس و ویژگی مایکروسافت ۳۶۵ هستیم. اطلاعات بیشتر را می‌توانید در بخش MO842351 در مرکز مدیریت پیدا کنید.

 

سرویس‌ های زیر تحت تاثیر قرار نگرفته‌اند:

شرپوینت آنلاین وان درایو برای کسب‌ و کار مایکروسافت تیمز اکسچنج آنلاین

برای کاهش مشکل شبکه، مایکروسافت تغییرات پیکربندی شبکه را اجرا کرده و به مسیرهای جایگزین شبکه تغییر مسیر داده است. طبق داده‌ های مایکروسافت، این تغییرات شبکه از حدود ساعت ۱۴:۱۰ UTC بهبود در دسترس بودن سرویس را نشان داده است. مایکروسافت همچنان در حال نظارت بر وضعیت برای اطمینان از بازیابی کامل همه سرویس‌ های مایکروسافت ۳۶۵ است.

با توجه به اینکه سرویس‌ های مایکروسافت ۳۶۵ اوایل این ماه نیز با قطعی مشابهی مواجه شدند، واضح است که مایکروسافت باید اولویت را بر افزایش قابلیت اطمینان زیرساخت ابری خود قرار دهد. اختلالات مکرر در سرویس‌ های ضروری نه تنها برای کاربران ناخوشایند است بلکه نگرانی‌ هایی را نیز در مورد پایداری پلتفرم ایجاد می‌کند. در انتظار بروزرسانی‌ های بیشتر از مایکروسافت هستیم، امیدواریم آن‌ها اقدامات جدی برای جلوگیری از تکرار چنین مشکلاتی در آینده انجام دهند.

 

بروزرسانی:

مایکروسافت اکنون مشکل را برطرف کرده و جزئیات زیر را در صفحه وضعیت Azure منتشر کرده است.

چه اتفاقی افتاد؟ بین تقریباً ساعت ۱۱:۴۵ UTC تا ۱۹:۴۳ UTC در ۳۰ جولای ۲۰۲۴، ممکن است زیرمجموعه‌ای از مشتریان با مشکل اتصال به زیرمجموعه‌ای از سرویس‌ های مایکروسافت در سطح جهانی مواجه شده باشند. سرویس‌ های تحت تاثیر شامل Azure App Services، Application Insights، Azure IoT Central، Azure Log Search Alerts، Azure Policy و همچنین خود پورتال Azure و زیرمجموعه‌ای از سرویس‌ های مایکروسافت ۳۶۵ و مایکروسافت Purview بودند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50638 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/10 تعداد مشاهده: 16
سافت گذر