کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318003 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ادغام بیشتر Discord با ایکس باکس

مایکروسافت همچنان در حال کار بر روی ادغام Discord با سرویس‌ های Xbox خود است. امروز، این شرکت یک بروزرسانی جدید را اعلام کرد که برای Xbox Insiders در حلقه‌های Alpha Skip-Ahead و Alpha در دسترس قرار می‌گیرد. این پیش‌ نمایش به بازیکنان Xbox اجازه می‌دهد تا استفاده از برنامه Discord روی رایانه شخصی یا موبایل را کنار بگذارند و از عناصر Discord مستقیماً از کنسول استفاده کنند.

 

ادغام بیشتر Discord با ایکس باکس

 

اول، لینک کردن حساب‌ های مایکروسافت و Discord باعث می‌شود تا دوستان پلتفرم دوم در لیست دوستان Xbox در راهنمای Xbox ظاهر شوند. هر زمانی که یک دوست در هر پلتفرمی بازی می‌کند، در یک کانال صوتی چت می‌کند یا چیزی را استریم می‌کند، اکنون در بخش «در حال حاضر» لیست دوستان Xbox ظاهر می‌شود.

اریک ورئیس، مدیر ارشد محصول در اعلامیه امروز درباره این ویژگی در Xbox Wire می‌گوید: «اگر حساب‌ های Xbox و Discord شما لینک شده باشند، می‌توانید با پیوند مجدد حساب‌ های خود، دوستان Discord خود را در لیست دوستان خود در راهنمای Xbox بگنجانید.»

علاوه بر این، در حالی که به یک کانال صوتی متصل هستید یا در یک تماس مستقیم هستید، Xbox Insiders اکنون می‌توانند مستقیماً از کنسول خود به یک استریم بپیوندند. ورئیس می‌افزاید: «لحظه‌ای حماسی دارید که می‌خواهید به اشتراک بگذارید؟ می‌توانید گیم‌ پلی خود را برای دوستان Discord خود نیز استریم کنید.»

انتخاب یک بازیکن در چت صوتی که در حال استریم بازی یا صفحه نمایش خود است، یک دکمه جدید "مشاهده استریم" را برای Xbox Insiders ارائه می دهد و نشان می دهد که چند نفر دیگر نیز همان استریم را تماشا می کنند. با کلیک بر روی آن، ویدیوی زنده برای مشاهده فوری باز می شود. در حین تماشای استریم، دکمه‌ هایی برای توقف تماشا و قطع صدای استریم و همچنین یک اسلایدر حجم صدا در پایین نمایش داده می‌شود. به نظر می‌رسد در حال حاضر، برخلاف برنامه رایانه شخصی، فقط یک گزینه تمام صفحه در دسترس است.

یک سال پیش بود که مایکروسافت و Discord برای آوردن استریم Discord به کنسول‌ های Xbox One و Xbox Series X|S شریک شدند. تاریخ دقیقی برای زمان رسیدن ویژگی‌ های جدیدی که امروز معرفی شد برای همه بازیکنان Xbox وجود ندارد، اما در حال حاضر، فقط Insiders حلقه‌های Alpha Skip-Ahead و Alpha می‌توانند از آنها لذت ببرند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50641 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/11 تعداد مشاهده: 31
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر