کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318003 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اجرای کد پایتون به صورت محلی در اکسل با جعبه ابزار آنکوندا

در سال ۲۰۲۳، مایکروسافت قابلیت "پایتون در اکسل" را معرفی کرد که این قابلیت، قدرت تحلیل پایتون را با تجزیه و تحلیل‌ های اکسل در یک فایل واحد ترکیب می‌کند. نکته قابل توجه این است که کاربران برای استفاده از این قابلیت نیازی به هیچ راه‌ اندازی خاصی روی کامپیوتر خود ندارند. محاسبات پایتون در فضای ابری مایکروسافت اجرا می‌شوند و نتایج، شامل نمودارها و تجسم‌ سازی‌ های داده، به صفحه گسترده اکسل برمی‌گردند. پیش از این، "پایتون در اکسل" از توزیع آنکوندا برای پایتون که روی آژور اجرا می‌شد، استفاده می‌کرد.

 

اجرای کد پایتون به صورت محلی در اکسل با جعبه ابزار آنکوندا

 

امروز، شرکت آنکوندا روش جدیدی برای کاربران اکسل معرفی کرد که به آن‌ ها اجازه می‌دهد کد پایتون را به صورت محلی روی کامپیوتر خود و بدون نیاز به فضای ابری مایکروسافت اجرا کنند. نسخه آزمایشی عمومی "کد آنکوندا" که بخشی از "جعبه ابزار آنکوندا برای اکسل" است، شامل این قابلیت پردازش محلی پایتون می‌شود. این پیشرفت به کاربران اکسل انعطاف‌ پذیری و کنترل بیشتری روی محیط‌های پایتون آن‌ ها می‌دهد. "کد آنکوندا" از فناوری مبتنی بر وب‌ اسمبلی استفاده می‌کند تا اجرای پایتون را بدون نیاز به نصب‌ های جداگانه یا راه‌ اندازی‌ های پیچیده محیطی، امکان‌ پذیر سازد.

 

کاربران اکسل با "جعبه ابزار آنکوندا" به قابلیت‌ های زیر دسترسی خواهند داشت:

  1. دستیار آنکوندا: با استفاده از هوش مصنوعی، جداول را تحلیل می‌کند و روش‌ های مدیریت داده را پیشنهاد می‌دهد. همچنین، سابقه کاربر را در سراسر فایل‌ های اکسل دنبال می‌کند تا استفاده مداوم از کد را تضمین کند.
  2. مدیریت قطعه کد: نوشتن، ذخیره و به اشتراک گذاشتن قطعه کد‌ های پایتون به طور مستقیم در اکسل، باعث افزایش بهره‌ وری و همکاری می‌شود.
  3. تجسم‌ سازی‌های پیشرفته: با استفاده از قالب‌ ها و کتابخانه‌ های قابل دسترس، تجسم‌ سازی‌ های قدرتمند داده را ایجاد کنید که به راحتی در صفحات گسترده اکسل ادغام می‌شوند.
  4. مدیریت ساده‌ تر داده‌ ها: از اتصال‌ دهنده‌ های داده برای دسترسی، تجزیه و تحلیل و به اشتراک گذاری داده‌ ها در فایل‌ های اکسل یا نوت‌ بوک‌ های Anaconda.cloud با سیستم نسخه بندی بهبودیافته استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که به جدیدترین مجموعه داده‌ ها دسترسی دارید.

 

در حال حاضر، "جعبه ابزار آنکوندا" در طول دوره آزمایشی عمومی برای کاربران رایگان است و شما می‌توانید آن را از فروشگاه افزونه‌ های مایکروسافت دانلود کنید.

 

پیتر وانگ، یکی از بنیان‌ گذاران و مدیر ارشد نوآوری هوش مصنوعی در شرکت آنکوندا، اهمیت انتشار "کد آنکوندا" را با اشاره به این که این قابلیت به کاربران کنترل بیشتری بر محیط کارشان می‌دهد، مورد تاکید قرار داد. وی این نسخه را یک پیشرفت قابل توجه معرفی کرد که به کاربران اکسل اجازه می‌دهد از قابلیت‌ های گسترده پایتون استفاده کنند و در عین حال، عملکرد، قابلیت اطمینان و سهولت استفاده‌ای را که از ابزارهای مدرن داده انتظار می‌رود، حفظ کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50644 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/11 تعداد مشاهده: 36
سافت گذر