کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318028 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه جدید مایکروسافت اپلیکیشنی برای دسترسی به دسکتاپ‌ های ابری

مایکروسافت در حال عرضه یک اپلیکیشن جدید برای کسب‌ و کارهاست که با وجود پشتیبانی از اکثر سیستم‌ عامل‌ ها، با نام "اپلیکیشن ویندوز" شناخته خواهد شد. امروز، این شرکت اعلام کرد که اپلیکیشن ویندوز در پاییز امسال برای ویندوز، مک، آیفون و وب در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. هدف این اپلیکیشن اتصال کاربران به کامپیوترهای ابری ویندوز است.

 

عرضه جدید مایکروسافت اپلیکیشنی برای دسترسی به دسکتاپ‌ های ابری

 

مایکروسافت در یک پست وبلاگی اعلام کرد که اپلیکیشن جدید ویندوز از اتصال به کامپیوترهای دسکتاپ از طریق سرویس‌ های مختلفی مانند ویندوز ۳۶۵، Azure Virtual Desktop، Remote PC، Remote Desktop Services، Microsoft Dev Box و سایر موارد پشتیبانی خواهد کرد. همچنین گفته شده است: "از سادگی یک مشتری واحد که به طور امن شما را به فضای کاری ویندوزتان در ابر از هر دستگاهی متصل می‌کند لذت ببرید. بهره‌ وری خود را با صفحه‌ های اصلی قابل تنظیم، پشتیبانی از چند مانیتور و هدایت USB افزایش دهید. از ویژگی‌ های امنیتی پیشرفته مانند احراز هویت دو مرحله‌ای بهره‌مند شوید که اتصال روان و قوی به کامپیوترهای ابری شما را تضمین می‌کند و به شما امکان می‌دهد از هر مکان و در هر زمان به طور موثر کار کنید."

مایکروسافت همچنین جایگزین اپلیکیشن فعلی ویندوز ۳۶۵ که در فوریه ۲۰۲۳ عرضه شد را با اپلیکیشن جدید ویندوز در ویندوز ۱۰ و ۱۱ خواهد کرد. کاربران اپلیکیشن Remote Desktop برای آیفون و مک نیز شاهد تغییر آن به اپلیکیشن ویندوز خواهند بود، در حالی که کاربران وب به سادگی به آدرس جدید اپلیکیشن ویندوز هدایت خواهند شد. کسب‌ و کارها می‌توانند اطلاعات بیشتری درباره این اپلیکیشن‌ ها و دسترسی به نسخه پیش‌ نمایش عمومی فعلی را از طریق این سایت پشتیبانی دریافت کنند.

مایکروسافت همچنین قصد دارد اپلیکیشن ویندوز را برای دستگاه‌ های اندرویدی نیز عرضه کند. با این حال، این نسخه کمی دیرتر از نسخه‌ های دیگر عرضه خواهد شد. این شرکت قصد دارد پیش‌ نمایش عمومی اپلیکیشن ویندوز برای اندروید را در پاییز امسال در گوگل پلی استور منتشر کند.

مایکروسافت اعلام کرد که پس از در دسترس قرار گرفتن عمومی همه این اپلیکیشن‌ ها، مشتریان می‌توانند انتظار یک "تجربه یکسان" در همه آن‌ ها بدون هیچ مشکلی در عملکرد داشته باشند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50651 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/12 تعداد مشاهده: 29
سافت گذر