کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318028 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مرورگر Arc حالا برای ویندوز ۱۰ هم در دسترس است

اوائل امسال، مرورگر آرک که یه جایگزین جالب برای مرورگرهای معمولیه، بالاخره برای سیستم عامل ویندوز مایکروسافت منتشر شد. اما اولش فقط برای ویندوز ۱۱ بود. خوشبختانه سازنده‌ ها کاربران ویندوز ۱۰ رو ول نکردن و قول دادن که نسخه ویندوز ۱۰ رو هم آماده می‌کنن. حالا بعد از چند ماه، بالاخره آرک برای ویندوز ۱۰ هم اومده.

 

مرورگر Arc حالا برای ویندوز ۱۰ هم در دسترس است

 

ما پشت صحنه کلی زحمت کشیدیم تا آرک رو برای ویندوز ۱۰ خوب و روان کنیم. حالا دوست و آشناهای شما که ویندوز ۱۰ دارن هم می‌تونن از اینترنت تمیز و شخصی لذت ببرن، همونطور که شما با آرک تجربه کردین.

میتونین آرک رو روی کامپیوتر ویندوز ۱۰ خودتون نصب کنین، فقط باید ویندوزتون نسخه ۱۹۰۱ یا جدیدتر باشه. چون ویندوز ۱۰ تقریبا روی همه سخت‌ افزارها کار می‌کنه، باید بدونین که آرک به پردازنده‌ای نیاز داره که از دستورالعمل BMI2 پشتیبانی کنه. یعنی آرک روی پردازنده‌ های اینتل قدیمی‌ تر از هسوِل و پردازنده‌ های AMD قدیمی‌ تر از اگزکاویتور کار نمی‌کنه.

فعلا آرک روی کامپیوترهای با پردازنده ARM کار نمی‌کنه، پس اگه سرفیس پرو ۱۱ یا سرفیس لپ‌تاپ ۷ جدید دارین، بد شانسی آوردین. ولی نگران نباشین، سازنده‌ ها دارن روی نسخه مخصوص پردازنده ARM کار می‌کنن.

برای کسایی که آرک رو نمی‌شناسن، بگیم که این مرورگر اول برای سیستم عامل مک ساخته شد و بعد برای ویندوز آماده شد. آرک یه رابط کاربری خیلی ساده داره، با تب‌ های عمودی، فضاهای کاری، و چندتا قابلیت جالب هوش مصنوعی. این مرورگر برای کسایی که از مرورگرهای امروزی خسته شدن و فکر می‌کنن خیلی سنگینن، یه گزینه جالبیه.

مرورگر آرک برای سیستم‌ های macOS، iOS، iPadOS، ویندوز ۱۱، و حالا ویندوز ۱۰ رایگان است. بروزرسانی‌ های آینده شامل مسدود کننده تبلیغات داخلی، جلوگیری از ردیابی، و ویژگی‌ های جالب دیگه خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50655 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/12 تعداد مشاهده: 40
سافت گذر