کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751346400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318046 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بروزرسانی خودکار ویندوز ۱۰ و ۱۱ برای نسخه‌ های جدید تر

در اواخر ماه گذشته، مایکروسافت نسخه آزمایشی غیر امنیتی ویندوز (C-release) را برای ویندوز ۱۱ و ۱۰ به ترتیب با کد های KB5040527 و KB5040525 منتشر کرد. با این حال، چند روز بعد، این شرکت یک نسخه مشابه برای ویندوز ۱۱ نسخه ۲۴H2 (بروزرسانی ۲۰۲۴) نیز با کد KB5040529 برای کامپیوترهای دارای Copilot منتشر کرد.

مایکروسافت در حال ارسال بروزرسانی دیگری برای سیستم‌ های ویندوز ۱۰ و ۱۱ با کد KB5001716 است. این بروزرسانی با موارد ذکر شده در بالا متفاوت است زیرا اجزای سرویس ویندوز آپدیت را ارتقا می‌دهد. هدف اصلی آن این است که ویندوز را وادار کند تا به‌ طور خودکار یک بروزرسانی ویژگی جدید برای ویندوز ۱۱ یا ۱۰ دانلود و نصب کند، در صورتی که نسخه فعلی سیستم‌ عامل شما در حال نزدیک شدن به پایان پشتیبانی است.

 

بروزرسانی خودکار ویندوز ۱۰ و ۱۱ برای نسخه‌ های جدید تر

 

خلاصه این بروزرسانی شامل یک رابط کاربری جدید (UI) برای ویندوز آپدیت در ویندوز است.

 

این مقاله برای موارد زیر کاربرد دارد:

  1. ویندوز ۱۱
  2. نسخه ۲۱H2 ویندوز ۱۰
  3. نسخه ۲۲H2 ویندوز ۱۰
  4. نسخه ۲۱H2 ویندوز ۱۰
  5. نسخه ۲۱H1 ویندوز ۱۰
  6. نسخه ۲۰H2 ویندوز ۱۰
  7. نسخه ۲۰۰۴

یادداشت‌های مربوط به این بروزرسانی هنگامی که این بروزرسانی نصب شد، ویندوز ممکن است سعی کند بروزرسانی‌ های ویژگی را برای دستگاه شما دانلود و نصب کند اگر به پایان پشتیبانی برای نسخه فعلی ویندوز شما نزدیک شده یا رسیده باشد. بروزرسانی‌ های ویژگی عملکرد های جدید ارائه می‌دهند و به حفظ امنیت دستگاه شما کمک می‌کنند.

پس از نصب این بروزرسانی، ویندوز ممکن است به‌ طور دوره‌ای یک اعلان نمایش دهد که شما را از مشکلاتی که ممکن است از بروزرسانی ویندوز برای حفظ بروزرسانی و محافظت از دستگاه شما در برابر تهدیدات فعلی جلوگیری کند، مطلع سازد. به عنوان مثال، ممکن است یک اعلان ببینید که به شما اطلاع می‌دهد دستگاه شما در حال حاضر از نسخه‌ای از ویندوز استفاده می‌کند که به پایان چرخه عمر پشتیبانی خود رسیده است، یا دستگاه شما حداقل الزامات سخت‌ افزاری برای نسخه نصب شده فعلی ویندوز را ندارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50660 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/13 تعداد مشاهده: 28
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر