کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756629131 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/03 | اعضاء: 318382 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه بهترین گوشی را برای نیازهای خود انتخاب کنیم؟

 

تنوع در محصولات ارتباطی باعث شده تا امروز مردم برای خرید دستگاهی مثل موبایل انتخاب‌های گسترده‌ای در اختیار داشته باشند. از گوشی‌های پرچم‌دار چند میلیونی گرفته تا گوشی‌های اقتصادی ارزان‌قیمت. امروز ما به شما خواهیم گفت که کدام‌یک از آن‌ها با نیاز‌های‌تان بیشترین تطابق را دارد. همراه ما باشید تا شما را با گوشی آینده‌تان به‌طور کامل آشنا کنیم.

قبل‌از خرید موبایل باید به چه چیزهایی توجه کرد؟

عوامل زیادی وجود دارند که شما باید پیش‌از خرید یک گوشی هوشمند به آن‌ها توجه کنید. در واقع توجه به این عوامل و دادن پاسخ روشن به آن‌هاست که می‌تواند کیفیت خرید شما را تضمین کند و برای‌تان یک خاطره خوب از خرید بسازد. ما در ادامه، این شاخص‌های مهم را به شما معرفی خواهیم کرد تا کار ساده‌تری در خرید داشته باشید.

به سیستم‌عامل توجه ویژه داشته باشید

سیستم‌عامل در واقع دری بوده که شما ازطریق آن وارد محیط یک تلفن هوشمند می‌شوید و می‌توانید از آن استفاده کنید. به‌طور کلی 2 سیستم‌عامل اندروید و آی‌اواس وجود دارد که مورد دوم اختصاصا برای گوشی‌های تولید کمپانی اپل است.

اما اندروید‌های مختلف نیز در تلفن‌های مختلف شکل‌های متفاوتی دارند و تفاوت‌های جزئی آن‌ها را نیز باید در نظر داشته باشید. اگر کار با اکوسیستم‌های مختلف برای شما سخت است، مدام بین سیستم‌عامل‌ها سوئیچ نکنید و سعی داشته باشید که در یک مسیر بمانید.

پنل‌های دوربین: هم به سخت‌افزار توجه داشته باشید و هم نرم‌افزار

اگر با گوشی خود عکس زیاد می‌گیرید یا دوست دارید که هنگام فیلم‌برداری گوشی شما از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد، حتما به پنل‌های دوربین نیز در انتخاب یک گوشی خوب توجه کنید. شما باید هم پنل سخت‌افزاری یک گوشی را بررسی کنید و هم نرم‌افزاری.

در بخش سخت‌افزاری مقدار مگاپیکسل، لنزهای مختلفی که برای کاربر قرار داده شده، 4k و ۶۰ فریم بر ثانیه، شکل ستاپ چند دوربینه، لرزش‌گیر اپتیکال و برخی موارد دیگر مهم هستند که باید به آن‌ها توجه داشت.

در بخش نرم‌افزاری می‌توانید ببینید که یک دوربین چگونه از هوش مصنوعی استفاده می‌کند، برای حالت پرتره، نور، داینامیک رنج و بسیاری موارد دیگر چه امکاناتی را ارائه می‌دهد و چقدر امکان ویرایش دارد.

نوع و اندازه نمایشگر: شما همیشه به صفحه نگاه می‌کنید!

باید ببینید که صفحه‌نمایش با چه اندازه‌ای برای شما بهتر است و با آن راحت هستید. هر قدر که نمایشگر بزرگ‌تر باشد گوشی در دست سخت‌تر جا می‌گیرد و به‌اصطلاحی بددست می‌شود. نمایشگر‌های خیلی کوچک هم نمی‌توانند محتوای داخل‌شان را به‌خوبی نشان دهند. در کنار اندازه کیفیت نمایشگر هم نیز بسیار اهمیت دارد.

باید دید که این نمایشگر از چه نسلی بوده و چه ویژگی‌هایی دارد. زاویه دید، مقدار روشنایی، تکنولوژی رنگی و مواردی دیگری ازاین‌دست همگی جزء مولفه‌هایی هستند که می‌توانید آن‌ها را برای انتخاب نمایشگر در نظر بگیرید. این نکته را هم در نظر بگیرید که بین نمایشگر بهترین گوشی شیائومی با بهترین گوشی اپل فرق زیادی وجود دارد چون تکنولوژی ساخت آن‌ها فرق می‌کند. تفاوت سازندگان نیز اهمیت زیادی دارد.

حافظه موقت یا رم: سعی کنید هنگ نکنید

Random Access Memory یا همان رم بخش مهمی از تلفن همراه شماست. اطلاعاتی که در لحظه پردازش می‌شوند در این حافظه ذخیره خواهند شد. هر قدر این حافظه بیشتر باشد، شما می‌توانید از برنامه‌های سنگین‌تری استفاده کنید و چند برنامه را به‌صورت همزمان روی گوشی خود بالا بیاورید. در ادامه به شما خواهیم گفت که حافظه‌های مختلف چه کاربردی دارند:

  • رم تا 4 گیگابایت: اگر دنبال کارهای ساده‌ای با تلفن خود هستید و اوج امورتان با گوشی تماس و گشت‌گذار سبک در سوشال مدیا است.
  • ۴ تا ۶ گیگابایت: اگر می‌خواهید وب‌گردی‌های زیادی داشته باشید، در سوشال مدیا فعال باشید و گیم هم بزنید.
  • ۶ تا ۸ گیگابایت: اگر بازی‌های ویدیویی را جدی بازی می‌کنید، ویدیوهای باکیفیت می‌بینید و در گوشی کتاب می‌خوانید.
  • ۸ تا ۱۲ گیگابایت: اگر نیاز دارید از برنامه‌ها به‌صورت همزمان استفاده کنید، ادیت‌های سنگین انجام می‌دهید و به بازی‌های سنگین و باکیفیت علاقه دارید.

 

بهترین پردازنده موبایل ممکن برای نیاز‌های‌تان را انتخاب کنید

کوالکام، مدیاتک، اگزینوس یا اپل؟ موبایل ما باید از چه تراشه‌ای برای فعالیت خود کمک بگیرد؟ در راهنمای خرید گوشی باید به این نکته توجه کنید که پردازنده قلب تپنده یک موبایل هوشمند محسوب می‌شود. پس نقش مهمی در اجرای برنامه‌های مختلف دارد.

برای انتخاب بهترین گزینه در این بخش هم باید ببینید که چه مقدار کارایی از یک گوشی مورد نیاز شماست. تراشه‌های بالارده عموما قیمت گوشی را تا حد زیادی افزایش می‌دهند اما خب کارایی زیادی هم دارند. اگر دنبال استفاده متوسطی از گوشی خود هستید تراشه‌های میان‌رده می‌توانند گزینه قابل اتکایی برای شما باشند.

به شما پیشنهاد می‌کنیم که از تراشه‌های پایین‌رده و خارج از رده استفاده نکنید. چون هنگ‌کردن مداوم گوشی شما و ایجاد مشکل برای آن سبب می‌شود در نهایت بخواهید آن را تعمیر کنید یا به‌علت عدم کارکرد درست بفروشید.

چگونه برای خرید گوشی موبایل بودجه مشخص کنیم؟

اگر شما بخواهید بهترین گوشی سامسونگ یا اپل را تهیه کنید نیاز به بودجه بسیار بالایی خواهید داشت. با اینکه قابلیت‌های زیادی به‌دست می‌آورید اما این نکته را در نظر بگیرید که شاید شما اصلا به این همه قابلیت نیاز نداشته باشید و نتوانید از همه آن‌ها استفاده کنید.

عموما بودجه‌ها باید به‌صورت اقتصادی، میان‌رده و پرچم‌دار برای خرید گوشی بسته شوند. اگر محدودیت مالی ندارید به سراغ پرچم‌دارها بروید و بیشترین هزینه را انجام دهید. اگر می‌خواهید یک گوشی با عمر متوسط 3 تا 5 سال داشته باشید، بودجه میان‌رده بهترین گزینه است. اگر هم به‌دنبال محصولات ارزان‌قیمت هستید، یک بودجه اقتصادی ببندید و مطمئن باشید که گزینه‌های خوبی در بازار پیدا خواهید کرد.

 

جمع‌بندی

برای خرید گوشی موبایل امروز انتخاب‌های گسترده‌ای پیش روی شماست و همین مسئله هم می‌تواند تا حدی گیج‌تان کند. با استفاده از راهنمایی که در اختیار شما قرار دادیم دیگر مشکلی در انتخاب گوشی مورد علاقه خود نخواهید داشت.

کافی‌‌است به بخش‌های مختلف پاسخ دهید و ببینید که کدام محصول موجود در بازار با نیازهای شما بیشترین تطابق را دارد. از شما ممنونیم که تا انتهای این متن همراه ما بودید. شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را به‌صورت آنلاین از فروشگاه‌های معتبری مثل دیجی‌کالا تهیه کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50682 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: پابلیکا تاریخ خبر: 1403/05/15 تعداد مشاهده: 59
کلید واژه ها:
سافت گذر