کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9339 | مشاهده و دانلود: 754419042 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/19 | اعضاء: 318150 | نظرات: 37967
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دلتا پیشنهاد کمک مایکروسافت برای مشکلات CrowdStrike را رد کرده است

حالا مایکروسافت می‌گوید دلتا پیشنهاد های کمک برای حل مشکلات CrowdStrike را نادیده گرفته است.

هفته گذشته، گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه دلتا ایرلاینز قصد دارد به دلیل مشکلاتی که به خاطر بروزرسانی اشتباه CrowdStrike ماه گذشته برای میلیون‌ ها کامپیوتر ویندوزی رخ داد، علیه CrowdStrike و مایکروسافت شکایت کند.

 

دلتا پیشنهاد کمک مایکروسافت برای مشکلات CrowdStrike را رد کرده است

 

امروز، وب سایت The Verge گزارش می‌دهد که مایکروسافت برای جلوگیری از یک شکایت احتمالی، اقدام پیشگیرانه‌ای انجام داده است. وکلای شرکت نامه‌ای به تیم حقوقی دلتا فرستاده‌اند و ادعا کرده‌اند که مایکروسافت سعی کرده بود کمکش را برای بهبود مشکلات خط هوایی ارائه دهد اما این پیشنهادها یا نادیده گرفته شده یا رد شده‌اند.

 

در بخشی از این نامه آمده است:

حتی اگر نرم‌ افزار مایکروسافت باعث مشکل CrowdStrike نشده بود، مایکروسافت بلافاصله وارد عمل شد و پیشنهاد کمک رایگان به دلتا بعد از قطعی سرویس در ۱۹ جولای داد. هر روز از ۱۹ تا ۲۳ جولای، کارمندان مایکروسافت پیشنهاد کمک خود را به دلتا تکرار کردند. اما هر بار دلتا پیشنهاد های کمک مایکروسافت را رد کرد، حتی با اینکه مایکروسافت قرار نبود پولی بابت این کمک از دلتا دریافت کند.

یک پیام خاص که از طرف مایکروسافت برای کمک به حل مشکلات در ۲۲ جولای برای یک کارمند دلتا فرستاده شده بود، ظاهراً این پاسخ را از کارمند دلتا دریافت کرد: "همه چیز خوب است. با تشکر، بهتون خبر میدم."

حتی ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، به اد باستین، مدیرعامل دلتا، ایمیل زد تا پیشنهاد کمک کند، اما مایکروسافت می‌گوید باستین هیچ پاسخی به نادلا نداده است. جورج کورتز، مدیرعامل CrowdStrike، ظاهراً نامه مشابهی به باستین فرستاده بود، اما او به این پیام هم پاسخ نداد.

دلتا در نهایت هزاران پرواز را طی چند روز پس از بروزرسانی اولیه CrowdStrike در ۱۹ جولای لغو کرد. باستین بعداً در CNBC ادعا کرد که این حادثه به دلتا ۵۰۰ میلیون دلار ضرر زده است. او گفت که شرکت خسارت را از CrowdStrike و مایکروسافت مطالبه خواهد کرد و افزود: "ما چاره دیگری نداریم." به نظر می‌رسد که هم CrowdStrike و هم مایکروسافت سعی دارند این داستان را روایت کنند که دلتا حاضر به پذیرش کمک آن‌ ها نبوده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50684 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/17 تعداد مشاهده: 270
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر