کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756629131 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/03 | اعضاء: 318382 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

5 بازی مخصوص ادمین های شبکه در محیط Command-line

بازی های ادمین شبکه در محیط کامندلاین

ادمین‌های شبکه بخش زیادی از سال‌های کاری خود را در محیط خط فرمان یا همان command-line سپری می‌کنند. اگر شما هم ادمین شبکه هستید آشنایی با بازی‌هایی که در محیط خط فرمان Command-Line قابل اجرا هستند، حتما برایتان سرگرم‌کننده خواهد بود. در این مقاله قصد داریم 5 بازی مخصوص ادمین های شبکه در Command-Line را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بازی 2048، شاهکارMarc Tiehuis به زبان C

حتما بازی 2048 را دیده‌اید. یک بازی اعتیارآور و جذاب که چند سالی هست عرضه شده و محبوبیت خاصی پیدا کرده است. در این بازی بازیکنان باید بلوک‌ها را به بالا، پایین، چپ یا راست بلغزانند تا بلوک‌هایی که عدد یکسانی دارند با هم ترکیب شوند و عددشان بیشتر شود. هدف بازی این است که به یک بلوک با عدد 2048 برسید. اما نکته‌ی جالب و چالش‌برانگیز بازی اینجاست که بازیکنان نمی‌توانند فقط یک بلوک را حرکت دهند؛ بلکه همه بلوک‌هایی که جا برای حرکت دارند، با هم جابه‌جا می‌شوند.

این بازی آنقدر ساده و جذاب است که بازیکنان می‌توانند ساعت‌ها مشغول آن شوند. نسخه خط فرمان 2048 که 2048-cli نام دارد، توسط Marc Tiehuis و به زبان C نوشته و به صورت متن باز منتشر شده است. می‌توانید کد منبع این بازی را از گیت‌هاب دانلود کنید و دستورالعمل نصبش را برای سیستم عاملی که استفاده می‌کنید پیدا کنید. کد زیر در فدورا به خوبی کار می‌کند:

$ sudo dnf install 2048-cli

بازی MyMan، یادآور خاطرات خوش Pac Man

MyMan یک نسخه جذاب و بازسازی‌شده از بازی کلاسیک Pac Man است .اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که در گذشته ساعت‌ها در پک‌من وقت صرف کرده‌اند،MyMan می‌تواند خاطرات خوش شما را زنده کند. MyMan تنها شبیه‌ساز پک‌من برای ترمینال لینوکس نیست، اما به دلیل سبک بصری جذابش می‌تواند برای شما سرگرم‌کننده باشد. از آنجایی که MyMan برای فدورا pack شده است، نصب آن بسیار ساده است. کافی‌ست در دستور زیر استفاده کنید:

$ dnf install myman

MyMan تحت مجوز MIT منتشر شده و کد منبع آن در SourceForge در دسترس است.

بازی Nudoku؛ ساده اما جذاب

Nudoku یک بازی سودوکوی ساده است که پس از نصب، با تایپ کردن nudoku در ترمینال اجرا می‌شود و کار با آن بسیار آسان است. اگر تا به حال سودوکو بازی نکرده‌اید، قوانین آن ساده هستند:

باید مطمئن شوید که در هر سطر، ستون و هر یک از نه مربع ۳x۳ که مربع بزرگ‌تر را تشکیل می‌دهند، اعداد ۱ تا ۹ فقط یک بار ظاهر شوند. کد منبع Nudoku را می‌توانید با مجوز GPLv3 در گیت‌هاب پیدا کنید.

بازی Nudoku؛ ساده اما جذاب

بازی Snake، کلاسیک و دوست‌داشتنی

بازی Snake یا مار، یک بازی کلاسیک و محبوب است که نسخه‌های مختلف آن از دیرباز مورد علاقه‌ی گیمرها بوده است. اولین نسخه‌ی آن نیبلز نام داشت که همراه با نرم‌افزار کیوبیسیک در دهه نود منتشر شد و با دسترسی به کد منبع بازی، می‌توانستید تغییراتی در آن ایجاد کرده و نتیجه‌ی کارتان را مشاهده کنید. اتفاقی که بسیار خلاقانه بود.

نسخه‌ی حاضر از بازی مار با زبان برنامه‌نویسی Go نوشته شده و با وجود سادگی، مانند نسخه‌های اولیه سرگرم‌کننده است. مثل خیلی از بازی‌های ساده‌ی قدیمی، از Snake هم نسخه‌های مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال، نسخه‌ای از آن در بسته‌ی کلاسیک bsdgames موجود است که احتمالاً برای توزیع لینوکس شما نیز در دسترس است.

اما نکته‌ی جذاب این نسخه از بازی مار، بسته‌بندی آن در یک محیط کانتینری است که به شما امکان می‌دهد تا آن را به سادگی و بدون نیاز به تنظیمات پیچیده، با یک دستور ساده اجرا کنید. علاوه بر این، استفاده از ۱۵ ایموجی تصادفی به عنوان غذا برای مار، جذابیت بصری بازی را افزایش داده است.

برای اجرای این بازی، کافی است دستور زیر را در ترمینال وارد کنید:

$ docker run -ti dyego/snake-game

این بازی تحت مجوز متن‌باز MIT منتشر شده است و شما می‌توانید کد منبع آن را در گیت‌هاب مشاهده کنید.

بازی Tetris، زیبایی در سادگی‌ست

بازی تتریس (Tetris) که در دهه 1980 میلادی به شهرت جهانی دست یافت، بارها و بارها مورد اقتباس قرار گرفته است. به جرات می‌توان گفت که برای هر سیستم‌عامل و زبان برنامه‌نویسی، نسخه‌ای از بازی تتریس وجود دارد. طبق خبر منتشر شده در زومیت همین اواخر نیز یک گیمر 13 ساله رکورد این بازی را بعد از 34 سال شکست که سر و صدای زیادی در صنعت بازی به پا کرد.

از بین نسخه‌های مختلف بازی تتریس (Tetris) نسخه‌ای که در اینجا به آن اشاره می‌کنیم با زبان برنامه‌نویسی هاسکل پیاده‌سازی شده و از نظر طراحی و ویژگی‌ها، یکی از بهترین نسخه‌های موجود است. این نسخه شامل قابلیت‌هایی نظیر پیش‌نمایش قطعه بعدی، نمایش امتیاز، راهنمای بازی و رابط کاربری ساده و زیبا است.

برای اجرای این بازی، دو روش کلی وجود دارد:

  • اجرای فایل اجرایی: می‌توانید فایل اجرایی از پیش کامپایل شده را دانلود و اجرا کنید. اما توجه داشته باشید که اجرای فایل‌های اجرایی از منابع ناشناس ممکن است خطرناک باشد.
  • استفاده از محیط‌های کانتینری: برای اجرای ایمن‌تر، می‌توانید از نسخه‌ی کانتینری این بازی استفاده کنید که با ابزارهایی مانند dex قابل اجرا است. همچنین امکان نصب از طریق بسته‌های آماده مانند stack نیز وجود دارد.

این نسخه‌ی خاص از بازی تتریس توسط Sam Tay توسعه یافته و تحت مجوز BSD منتشر شده است. می‌توانید کد منبع این بازی را بررسی کرده و در صورت تمایل، آن را شخصی‌سازی کنید.شما می‌توانید رکوردهای دقیق جهانی بازی تتریس را در Tetris Leaderboard مشاهده کنید.

امیدواریم از این بازی‌ها لذت ببرید.

معرفی شرکت فالنیک اسپانسر این مقاله

فالنیک ایران اچ پی با 30 سال سابقه مرجع تخصصی سرور، شبکه، مایکروسافت CRM و خدمات IT در ایران است که قوی‌ترین زیرساخت IT را برای شما فراهم می‌کند. فالنیک به‌عنوان واردکننده رسمی سرورهای HP فعالیت می‌کند اما خدمات و محصولات متنوعی دارد که پازل IT سازمان‌ها را کامل می‌کند؛ از سرور و استوریج گرفته تا گارانتی سرور و خدمات پس از فروش. در تصویر زیر لیست کامل محصولات و خدمات این شرکت را مشاهده می‌کنید.

فالنیک ایران اچ پی

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50716 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1403/05/20 تعداد مشاهده: 72
کلید واژه ها:
سافت گذر