کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9345 | مشاهده و دانلود: 755343252 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/24 | اعضاء: 318232 | نظرات: 37985
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تغییر مالکیت شرکت بازی سازی Tango Gameworks

در یک اتفاق غیرمنتظره، استودیو بازی‌ سازی ژاپنی تانگو گیمز توسط غول کره‌ای کرفت آن خریداری شد. تانگو یکی از استودیوهایی بود که مایکروسافت تصمیم به تعطیلی آن در اوایل امسال به عنوان بخشی از تعطیلی‌ های گسترده و اخراج کارکنان بخش ایکس باکس خود گرفت. حالا در یک بیانیه مطبوعاتی، کرفت آن تایید کرده است که کل تیم توسعه تانگو گیمز به همراه آخرین آی‌ پی برنده جایزه آن را به خدمت می‌گیرد.

 

تغییر مالکیت شرکت بازی سازی Tango Gameworks

 

در این اطلاعیه کوتاه که امروز برای مطبوعات ارسال شده آمده است: «کرفت آن امروز از پیوستن افراد با استعداد تانگو گیمز به تیم خود استقبال کرد و این لحظه هیجان‌ انگیزی در گسترش جهانی شرکت و اولین سرمایه‌ گذاری مهم آن در بازار بازی‌ های ویدیویی ژاپن است.» این حرکت استراتژیک شامل حقوق مالکیت معنوی تحسین‌ شده تانگو گیمز، یعنی بازی Hi-Fi Rush نیز می‌شود.

Hi-Fi Rush آخرین بازی تانگو بود که تحت برند انحصاری ایکس باکس پس از خرید استودیو توسط مایکروسافت در سال ۲۰۲۱ به همراه تمام دارایی‌ های زیرمجموعه زنی‌ مکس منتشر شد. این بازی اکشن ریتمیک مورد تحسین طرفداران و منتقدان قرار گرفت و جوایز زیادی برای انیمیشن‌ ها و طراحی صدا دریافت کرد. در حالی که در ابتدا فقط برای کنسول‌ های ایکس باکس و کامپیوتر در دسترس بود، این عنوان در اوایل امسال برای پلی استیشن نیز منتشر شد.

کرفت آن ادامه داد که برای اطمینان از انتقال روان بین دو ناشر با مایکروسافت همکاری می‌کند: «به عنوان بخشی از این توافق استراتژیک، کرفت آن قصد دارد با ایکس باکس و زنی‌ مکس همکاری کند تا انتقال روان را تضمین کند و تداوم در تانگو گیمز را حفظ کند، به طوری که تیم با استعداد بتواند به توسعه آی‌ پی Hi-Fi Rush ادامه دهد و پروژه‌ های آینده را بررسی کند. کرفت آن قصد دارد از تیم تانگو گیمز برای ادامه تعهدش به نوآوری و ارائه تجربیات تازه و هیجان‌ انگیز برای طرفداران حمایت کند.»

علاوه بر این، کاتالوگ بازی‌ های قبلی این توسعه‌ دهنده محبوب همچنان بخشی از سرویس‌ های ایکس باکس مایکروسافت خواهد بود. کرفت آن افزود: «هیچ تاثیری بر کاتالوگ بازی‌ های موجود The Evil Within، The Evil Within 2، Ghostwire: Tokyo و بازی اصلی Hi-Fi Rush نخواهد بود و آن‌ ها در همه جا همانطور که امروز در دسترس هستند، باقی خواهند ماند.» این بدان معناست که حتی مشترکان ایکس باکس گیم پس نیز دسترسی خود به این عناوین پرفروش را از دست نخواهند داد.

با توجه به اینکه کرفت آن به طور خاص Hi-Fi Rush را به عنوان بخشی از این خرید هدف قرار داده است، در حالی که آی‌ پی‌ های دیگر تانگو مانند The Evil Within و Ghostwire: Tokyo را کنار گذاشته است، ممکن است به این معنی باشد که ناشر قصد دارد این عنوان ریتمیک را در آینده به یک فرنچایز تبدیل کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50727 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/22 تعداد مشاهده: 357
سافت گذر