کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756629131 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/03 | اعضاء: 318382 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گلکسی تب S10 پلاس در راه است

سامسونگ قصد دارد تا قبل از پایان سال سری تبلت‌های گلکسی تب اس ۱۰ خود را معرفی کند. شایعاتی وجود دارد که این سری ممکن است در ماه اکتبر رونمایی شود. پیش از این، تصاویری با کیفیت بالا از گلکسی تب اس ۱۰ اولترا منتشر شده بود که طراحی کلی این تبلت پرچمدار اندروید را نشان می‌داد. این تصاویر نشان می‌دهند که سامسونگ قصد دارد از طراحی مشابه مدل‌ های قبلی استفاده کند.

 

گلکسی تب S10 پلاس در راه است

 

گلکسی تب اس ۱۰ اولترا به دوربین‌ های دوگانه در پشت و جلو مجهز خواهد بود. انتظار می‌رود این تبلت از نمایشگر OLED و قلم اس‌ پن بهره‌مند شود و گزینه‌های ذخیره‌ سازی آن مشابه گلکسی تب اس ۹ اولترا باشد.

حالا یکی از اعضای خانواده گلکسی تب اس ۱۰، یعنی گلکسی تب اس ۱۰ پلاس، گواهینامه ایمنی کره را دریافت کرده که نشان می‌دهد احتمالا این تبلت به زودی عرضه خواهد شد. این تبلت با شماره مدل SM-X826N شناسایی شده که گفته می‌شود نسخه کره جنوبی گلکسی تب اس ۱۰ پلاس است.

در این گواهینامه، شماره مدل SM-X820 نیز ذکر شده که احتمالاً مربوط به نسخه وای‌ فای گلکسی تب اس ۱۰ پلاس است. شایعه شده که سامسونگ این تبلت را در کارخانه خود در ویتنام تولید خواهد کرد. به جز شماره مدل، گواهینامه ایمنی کره اطلاعات دیگری را فاش نکرده است.

نسخه آمریکایی گلکسی تب اس ۱۰ پلاس با پردازنده‌ای با کد رمز GTS10U در بنچمارک گیک بنچ دیده شده که با چیپست مدیاتک دایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس مطابقت دارد. پیش از این گزارش شده بود که سامسونگ با مدیاتک همکاری می‌کند و ممکن است محصولات گلکسی با چیپست مدیاتک معرفی کند.

نسخه آمریکایی گلکسی تب اس ۱۰ پلاس که به چیپست دایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس مجهز است، با ۱۲ گیگابایت رم همراه خواهد بود. این تبلت در تست تک هسته‌ای امتیاز ۲۱۴۱ و در تست چند هسته‌ای امتیاز ۵۵۳۳ را کسب کرده است. چیپست دایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس با استفاده از فرآیند ۴ نانومتری TSMC ساخته شده و شامل پردازنده گرافیکی Immortalis-G720 MC12 با پشتیبانی از بازی‌ های HDR و ردیابی پرتو است. انتظار می‌رود این تبلت‌ ها با سیستم عامل اندروید ۱۴ عرضه شوند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50731 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/22 تعداد مشاهده: 722
سافت گذر