کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9347 | مشاهده و دانلود: 755343252 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/25 | اعضاء: 318238 | نظرات: 37985
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مدل جدید ChatGPT رکورد جدیدی در هوش مصنوعی ثبت کرد

هفته گذشته، اوپن‌ ای‌ آی از مدل جدید پیشرفته خود با نام رسمی gpt-4o-2024-08-06 خبر داد. این مدل جدید با قابلیت خروجی‌ های ساختاریافته در API عرضه شد. دیروز، اوپن‌ ای‌ آی با معرفی یک مدل پیشرفته جدید دیگر به نام chatgpt-4o-latest همه را غافلگیر کرد. در حالی که اوپن‌ ای‌آی همچنان به توسعه‌ دهندگان توصیه می‌کند برای بیشتر استفاده‌ های API از gpt-4o-2024-08-06 استفاده کنند، مدل chatgpt-4o-latest به توسعه‌ دهندگان اجازه می‌دهد تا آخرین بهبود های اوپن‌ ای‌ آی برای موارد استفاده چت را آزمایش کنند.

 

مدل جدید ChatGPT رکورد جدیدی در هوش مصنوعی ثبت کرد

 

طبق صفحه رسمی مستندات اوپن‌ ای‌ آی، chatgpt-4o-latest یک مدل پویا خواهد بود که به طور مداوم به نسخه فعلی GPT-4o در چت جی‌ پی‌ تی بروزرسانی می‌شود. مدل جدید chatgpt-4o-latest از یک متن 128000 توکنی و 16384 توکن خروجی پشتیبانی می‌کند. این مدل فقط برای تحقیق و ارزیابی در نظر گرفته شده است.

هفته گذشته، گوگل یک مدل آزمایشی جدید به نام Gemini 1.5 Pro را در LMSYS Chatbot Arena معرفی کرد تا با کسب امتیاز 1297 رتبه اول را به خود اختصاص دهد. این اولین بار بود که گوگل از زمان انتشار آن در صدر Chatbot Arena قرار گرفت. با مدل جدید chatgpt-4o-latest، اوپن‌ ای‌ آی دوباره رتبه اول در Arena را با امتیاز رکوردشکنی 1314 بازپس گرفت. طبق امتیازها، ChatGPT-4o جدید پیشرفت‌ های قابل توجهی در کدنویسی، پیروی از دستورالعمل‌ ها و درخواست‌ های سخت نشان می‌دهد.

رتبه‌ های جدید دسته بندی chatgpt-4o-latest در LMSYS Chatbot Arena: کل: رتبه ۱ ریاضی: رتبه ۱-۲ کدنویسی: رتبه ۱ درخواست‌ های سخت: رتبه ۱ پیروی از دستورالعمل‌ها: رتبه ۱ پرس و جوی طولانی: رتبه ۱ چند دوره‌ای: رتبه ۱ این مدل جدید chatgpt-4o-latest از هفته گذشته در ChatGPT اوپن‌ ای‌ آی استفاده شده است. اگر متوجه بهبود پاسخ‌ های ChatGPT در هفته گذشته شدید، می‌توان فرض کرد که این بهبود به دلیل مدل جدید است.

اوپن‌ ای‌ آی اخیرا از کنفرانس توسعه‌ دهندگان DevDay 2024 خود خبر داد که در سه شهر جهان برگزار خواهد شد. در طول این اعلامیه، اوپن‌ ای‌ آی صریحا اعلام کرد که مدل بزرگ پیشرفته بعدی خود که اوایل امسال آموزش آن آغاز شده است را در این رویدادها فاش نخواهد کرد. در عوض، این رویداد های توسعه‌ دهنده بر بهبود API و ابزارهای توسعه تمرکز خواهند کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50742 گروه خبری: هوش مصنوعی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/24 تعداد مشاهده: 155
سافت گذر