کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9345 | مشاهده و دانلود: 755343252 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/24 | اعضاء: 318232 | نظرات: 37985
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حالت جدید ایکس باکس گیم بار برای دستگاه‌ های دستی

دارندگان کامپیوترهای گیمینگ دستی (قابل حمل) در برنامه Xbox Insider روی کامپیوتر، یک ویژگی جدید به نام «حالت فشرده» دریافت کرده‌اند. این ویژگی رابط کاربری Xbox Game Bar را برای نمایشگرهای کوچک، کامپیوترهای دستی ویندوزی و بازی با کنترلر ساده‌ تر و کاربرپسند تر می‌کند.

 

حالت جدید ایکس باکس گیم بار برای دستگاه‌ های دستی

 

برای فعال کردن حالت فشرده، کاربران Xbox Insider می‌توانند با میانبر Win + G وارد Xbox Game Bar شوند، به بخش تنظیمات (Settings) بروند و سپس در بخش عمومی (General) گزینه «حالت فشرده» را روشن کنند. مایکروسافت برای کاربرانی که با کامپیوتر دستی بازی می‌کنند، پیشنهاد می‌کند میانبر Win + G را به یک دکمه فیزیکی روی دستگاه اختصاص دهند یا آن را به نوار وظیفه (Taskbar) برای دسترسی آسان‌ تر اضافه کنند.

مایکروسافت می‌گوید: «با فعال کردن حالت فشرده، دسترسی به ابزارک‌ ها (widget) و پیمایش برنامه ساده‌تر می‌شود تا بتوانید به راحتی به محتوای مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.» در ابزارک خانه (Home) می‌توانید هر بازی در حال اجرا و بازی‌ های اخیراً اجرا شده را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید به نرم‌ افزارهای راه‌ انداز بازی رایج مانند ایکس‌ باکس، استیم، بتل‌ نت، ای‌ اِی پلی، رایت گیمز و یو بی‌ سافت کانکت که روی سیستم شما نصب شده‌اند، دسترسی داشته باشید.

هنگام استفاده از کنترلر، حالا می‌توانید با دکمه‌ های سپر (LB یا RB روی کنترلرهای ایکس‌ باکس) بین ابزارک‌ ها جابه‌جا شوید. همچنین می‌توانید مستقیماً از طریق Xbox Game Bar بازی را ببندید. این کار با انتخاب بازی در ابزارک خانه و بستن آن انجام می‌شود که باعث خروج اجباری از بازی خواهد شد.

اگر فکر می‌کنید برنامه دیگری در حال استفاده از منابع دستگاه شماست، ابزارک منابع (Resource) به شما امکان می‌دهد عملکرد و میزان استفاده را بررسی کنید و حتی برنامه‌ های مزاحم را ببندید. علاوه بر این، هنگام استفاده از حالت فشرده، می‌توانید با رفتن به منوی ابزارک‌ ها (Widgets Menu) از فروشگاه ابزارک‌ ها برای دریافت محتوای جدید و دسترسی به گزینه‌ های هر ابزارک نصب‌ شده استفاده کنید.

هر کسی که به امتحان کردن حالت فشرده جدید علاقه‌مند است، می‌تواند از طریق برنامه Xbox Insider Hub در فروشگاه مایکروسافت برای شرکت در پیش‌ نمایش‌ های مداوم Insider ثبت‌ نام کند. این شرکت به دنبال دریافت بازخورد در مورد ویژگی جدید از طریق یک نظرسنجی است که می‌توانید آن را در اینجا پیدا کنید. همچنین می‌توانید از بخش بازخورد (Feedback) خود Xbox Game Bar برای ارسال هر گونه نظر مفیدی به طور مستقیم به توسعه‌ دهندگان استفاده کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50748 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/24 تعداد مشاهده: 65
سافت گذر