کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9371 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/08 | اعضاء: 318446 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فضای کاری جدید در PowerToys مدیریت بهتر چندین برنامه

امروز مایکروسافت یک جلسه آنلاین برای جامعه توسعه‌ دهندگان در یوتیوب برگزار کرد تا درباره بهبود های مختلف ابزارهای توسعه خود مثل درایو توسعه، خانه توسعه، WSL و موارد دیگر صحبت کند. در جریان پخش زنده، مایکروسافت همچنین یک ابزار جدید را معرفی کرد که به زودی به PowerToys اضافه خواهد شد. این ابزار "فضای کاری" نام دارد و باید در نسخه بعدی PowerToys یعنی نسخه 0.84 در دسترس باشد.

 

فضای کاری جدید در PowerToys مدیریت بهتر چندین برنامه

 

در چت توسعه‌ دهندگان ویندوز امروز، فضای کاری PowerToys که در نسخه 0.84 عرضه می‌شود، نمایش داده شد. (در اسلاید ها به آن چیدمان برنامه گفته شده است). شما می‌توانید برای هر کاری که انجام می‌دهید یک فضای کاری بسازید و با یک کلیک به کار خود برگردید، بدون اینکه چیزی از تنظیمات شما تغییر کرده باشد.

اگرچه تمرکز اصلی ارائه روی توسعه‌ دهندگان بود، اما هر کاربری که می‌خواهد در کارهای تکراری زمان و کلیک کمتری صرف کند، از این ابزار جدید خوشحال خواهد شد.

به طور خلاصه، فضای کاری PowerToys (که در نمایش چت توسعه‌ دهندگان ویندوز به آن چیدمان برنامه گفته شده) به شما اجازه می‌دهد گروه‌ هایی از برنامه‌ ها را ایجاد کنید، آن‌ ها را در صفحه نمایش به ترتیب خاصی قرار دهید، برخی آرگومان‌ ها یا دستورات اضافی اضافه کنید و سپس یک میانبر برای اجرای همزمان آن‌ ها بسازید.

برای مثال، با یک کلیک می‌توانید ویژوال استودیو را در سمت چپ صفحه، ترمینال را در گوشه بالا سمت راست و مایکروسافت اج را در گوشه پایین سمت راست صفحه باز کنید. شما می‌توانید چندین فضای کاری ایجاد کنید و آن‌ ها را روی دسکتاپ نگه دارید تا به سرعت به آن‌ ها دسترسی داشته باشید.

 

در اینجا یک نمونه از نحوه کار این ویژگی آمده است:

فضای کاری PowerToys به شما اجازه می‌دهد تا چیدمان‌ های موجود را با برنامه‌ های در حال اجرا، برنامه‌ هایی روی مانیتورهای مختلف و حتی برنامه‌ های مینیمایز شده ذخیره کنید. علاوه بر این، می‌توانید آرگومان‌های خط فرمان اضافه کنید، برنامه‌ ها را به عنوان مدیر اجرا کنید، اندازه پنجره، حالت و موارد دیگر را مشخص کنید.

 

هنوز اطلاعاتی در مورد زمان دقیق عرضه فضای کاری PowerToys وجود ندارد، اما با توجه به اینکه این برنامه بروزرسانی‌ های مکرری دریافت می‌کند، نباید انتظار زیادی برای آن کشید. همانطور که معمول است، نسخه 0.84 PowerToys باید بهبود هایی هم برای ماژول‌ ها و ابزارهای موجود داشته باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50762 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/26 تعداد مشاهده: 785
سافت گذر