کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756629131 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/03 | اعضاء: 318382 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شش (6) روش هک کردن وایفای و روش های مقابله با هک وایفای

در زمانی به سر میبریم که تکنولوژی حرف اول را میزند و اینترنت یکی از مسئله های مهم در این دنیای تکنولوژی می باشد که تعیین کننده خیلی چیز ها است.اینترنت هم به نوبه خود دارای چند مورد است که ارزش و اعتبار و میزان محبوبیت آن را بالا و پایین میکند مثل سرعت اینترنت که یکی از مشخصه های مهم این سرویس است.ممکن است که شما بخواهید در بعضی از جا ها مثل منزلتان یا محل کار و شرکتتان اینترنت ثابت یا Wifi تهیه کنید و پس از تهیه کردن آن به این نتیجه برسید که حالا چطور باید امنیت آن را بالا ببریم؟

جلوگیری از هک وایفای

برای ورود به بهترین دوره های آموزش هک و امنیت از این لینک استفاده کنید

در این مقاله قصد داریم تا 10 روش هک کردن وایفای را برای شما تشریح کنیم و روش های مقابله با آن را به شما بگوییم و بگوییم که چطور میتوانید امنیت وایفای خود را بالا ببرید تا از نفوذ هکر ها به آن جلوگیری کنید.وایفای تنها برای اینترنت استفاده نمی شود و هکر با نفوذ به وایفای شما میتواند وارد شبکه های کامپیوتری شما شود و حتی اقدام به سرقت اطلاعات شما کند که این مورد باعث می شود که شما هر چه بیشتر برای بالا بردن امنیت این دستگاه مهم کوشا باشید و به آن اهمیت بدهید.

چرا ممکن است شخصی اقدام به هک کردن وایفای ما کند؟

همانطور که در بالاتر گفته شد یکی از دلایل هک کردن وایفای استفاده از اینترنت شماست و به این گونه انجام می شود که شخص هکر اقدام به پیدا کردن و شکستن رمز عبور دستگاه وایفای شما کرده و با پیدا کردن این رمز عبور اقدام به متصل شدن به وایفای شما میکند.طبیعتا باید بدانید که کسی به غیر از اشخاصی که شما رضایت به استفاده از وایفای شما دارند نباید به این دستگاه متصل شوند زیرا شما باید برای استفاده از وایفای حجم خریداری کنید و طبیعتا متحمل ضرر خواهید شد اگر هکری به آن وصل باشد.

هک کردن وایفای میتواند دلایل و قصد های بسیاری داشته باشد اما یکی دیگر از مهمترین دلایلی که ممکن است شخصی اقدام به هک کردن وایفای شما کند، سرقت اطلاعات شماست.به این گونه که اگر وایفای شما، محل تشکیل شبکه کامپیوتر های شرکت شما باشد، فرد هکر به سادگی میتواند از شما اطلاعاتتان را سرقت کند و این مورد میتواند برای شرکت های امنیتی یا شرکت هایی که اطلاعات مهم مالی دارند خیلی مهم باشد.شما باید چند نکته را بدانید که بتوانید با رعایت این نکات وایفای خود را امن کنید و کاری کنید تا دست هکر ها از آن کوتاه بماند.

در ادامه به شما 10 مورد از این نکات را میگوییم تا بتوانید با رعایت این 10 نکته وایفای خود را امن کنید و دیگر نگران نباشید که شخص دیگری از اینترنت شما استفاده میکند یا شخصی به اطلاعات شرکت شما یا شخصی شما دسترسی دارد.

نام پیشفرض دستگاه وایفای خود را تغییر دهید.

اگر شما اقدام به تغییر نام پیشفرض دستگاه خودتان کرده باشید، دیگر هکر های اطراف شما نمیتوانند به نوع دستگاه روتر شما پی ببرند و همین مورد مهم باعث جلوگیری از هک شدن وایفای شما میکند.شما نیاز دارید تا پس از روشن کردن مودمتان سریعاً اقدام به تغییر نام آن کنید تا هکر ها نتوانند مدل روتر شما را تشخیص دهند. حتی نامی که برای مودمتان میذارید هم خیلی مهم است.

برای یادگیری لینوکس که پیشنیاز یادگیری هک و امنیت است وارد دوره های آموزش لینوکس توسینسو شوید

سعی کنید هیچگاه نام خودتان یا اعضای خانواده تان را بر روی وایفای خود نذارید. در اینصورت شخص هکر حتی متوجه نمی شود که وایفای مورد نظر اون مال چه شخصی است.اما در صورتی که نام خودتان را برای وایفایتان میذارید حتی در مورادی میتواند باعث سرقت اطلاعات شخصی و هویتی شما شود. پس شما نیاز دارید تا در انتخاب نام درست و رد گم کن برای وایفایتان دقت کنید تا فرد هکر نه بتواند مدل روتر یا مودم شما را تشخیص دهد و نه بتواند اطلاعات هویتی شما را به سرقت ببرد.

رمز قدرتمند برای وایفای خود انتخاب کنید.

قدم بعدی پس از انتخاب نام مناسب برای مودمتان، انتخاب یک رمز بسیار قدرتمند برای آن است که به هیچ وجه نباید قابل تشخیص باشد. بعضاً دیده شده که اشخاص رمز وایفای خود را کد ملی یا شماره همراه خود گذاشته اند که این موارد بسیار خطرناک و رمز ها بسیار قابل حدس زدن هستند.اگر یک هکر حرفه ای و دارای ابزار قدرتمند و کامل اقدام به پیدا کردن رمز شما و هک کردن وایفای شما کند میتواند با پیدا کردن رمزتان، اطلاعات هویتی شما را نیز به سرقت ببرد و در صورتی که رمز شما شماره همراهتان باشد، برای شما مزاحمت های تلفنی نیز ایجاد کند.منظورمان از رمز های قدرتمند رمز هایی هست که حروف نا مربوط که کلمه خاصی را ایجاد نمیکنند و کاراکتر ها و اعداد و استفاده از حروف کوچک و بزرگ انگلیسی می باشد. 

رمز وایفایتان را به هرکسی ندهید!

شما باید بدانید که نباید رمز وایفایتان را به هر کسی بدهید. شما میتوانید رمز وایفای را به فرزندانتان یا کارکنان یا دوستانتان بدهید اما هیچوقت نباید این رمز را در اختیار افراد غریبه که هیچ شناختی بر روی آن ها ندارید بدهید.این کار باعث بالا رفتن احتمال هک شدن وایفای شما می شود و میتواند وایفای شما را دچار نا امنی های بسیاری کند.

پیشنیاز یادگیری هک و نفوذ ، یادگیری شبکه های کامپیوتری است ، برای ورود به دوره های آموزش شبکه های کامپیوتری مقدماتی تا پیشرفته وارد این لینک شوید

به گذرواژه و نام کاربری بخش مدیریت مودم دقت کنید.

شما هر چقدر که به نام مودم و رمز عبور آن دقت میکنید، بیشتر از آن باید به نام کاربری و رمز عبور بخش مدیریت آن دقت کنید. زیرا این پنل که برای تغییر رمز عبور و نام کاربری اصلی شبکه می باشد، اگر هکر بتواند وارد این پنل تنظیمات شود میتواند همه تنظیمات وایفای را تغییر داده و حتی خود شما را هم از وایفای تان محروم کند.پس رمز و نام کاربری ای که برای این پنل انتخاب می کنید به مراتب مهم تر از نام و رمز خود وایفای است.همه شرکت های وایفای هم این پنل را دارند و برای تنظیمات شبکه وایفای و تغییر یا تعیین رمز وایفای و نام آن کاربرد دارند.

دسترسی از راه دور وایفای خود را غیر فعال کنید.

با این وجود که برخی از وایفای ها و مودم ها تنها در صورت متصل بودن به آن به شما اجازه دسترسی به تنظیمات مودم را میدهند، اما با این حال مودم هایی وجود دارند که گزینه کنترل از راه دور دارند و به کاربرانی که به آن وصل نیستند هم اجازه ورود به پنل تنظیمات را میدهند.شما با غیر فعال کردن این گزینه میتوانید دسترسی افراد مخرب و افرادی که نمیخواهید وارد پنل تنظیمات مودم شما شوند را قطع کنید.برای اینکه بتوانید این گزینه را غیر فعال کنید تنها کافیست به پنل تنظیمات مودم خودتان بروید و سپس دنبال گزینه ای با عنوان Remote access یا Remote administrator بگردید و این گزینه را غیر فعال کنید تا خیالتان راحت شود که فردی بدون اتصال به وایفای شما نمیتواند وارد پنل تنظیمات آن شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50768 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1403/05/26 تعداد مشاهده: 904
کلید واژه ها:
سافت گذر