کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756629131 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/03 | اعضاء: 318381 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تیم سازنده Hi-Fi Rush به کرافتون پیوست

اوایل امسال، مایکروسافت ناگهان تصمیم گرفت استودیوی بازی‌ سازی تانگو گیم‌ ورکز در ژاپن را تعطیل کند. گفته می‌شود در آن زمان، این استودیو کمی بیشتر از ۱۰۰ نفر کارمند داشت. هفته گذشته، شرکت کرافتون اعلام کرد که قصد خرید تانگو گیم‌ ورکز را دارد و حالا اطلاعات بیشتری در این باره منتشر شده است.

 

اوایل امسال، مایکروسافت ناگهان تصمیم گرفت استودیوی بازی‌سازی تانگو گیم‌ورکز در ژاپن را تعطیل کند. گفته می‌شود در آن زمان، این استودیو کمی بیشتر از ۱۰۰ نفر کارمند داشت. هفته گذشته، شرکت کرافتون اعلام کرد که قصد خرید تانگو گیم‌ورکز را دارد و حالا اطلاعات بیشتری در این باره منتشر شده است.  استفن توتیلو، روزنامه‌نگار حوزه بازی، در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) بیانیه‌ای از کرافتون را منتشر کرد که در آن آمده بود این شرکت قصد دارد حدود ۵۰ نفر از کارکنان توسعه‌دهنده تانگو گیم‌ورکز را به تیم خود در ژاپن منتقل کند.  توتیلو بعدا در پستی توضیح داد که کرافتون در واقع اعضای تیم تانگو گیم‌ورکز را بعد از تعطیلی استودیو خریداری کرده است. از آنجایی که کرافتون حدود نیمی از کارمندان اصلی تانگو گیم‌ورکز را خریده، احتمالاً بقیه‌ی آن‌ها در جای دیگری مشغول به کار شده‌اند.  برخی از رسانه‌ها لینکی به سایت تانگو گیم‌ورکز منتشر کرده‌اند که در آن تعدادی از فرصت‌های شغلی برای هنرمندان دیده می‌شود. با این حال، مشخص نیست که این صفحه فعال است یا فقط بقایایی از زمان تعطیلی مایکروسافت است.  در هر صورت، اقدام کرافتون برای خرید کارکنان تانگو گیم‌ورکز و حقوق بازی موفق Hi-Fi Rush در سال ۲۰۲۳ قطعا برای طرفداران این بازی خوشحال‌کننده است. کرافتون قبلا اعلام کرده بود که می‌خواهد پروژه‌های بیشتری با آی‌پی Hi-Rush انجام دهد. همچنین در بیانیه این شرکت آمده است که کارمندان سابق تانگو گیم‌ورکز روی «پروژه‌های جدید» کار خواهند کرد، اما هنوز مشخص نیست این بازی‌ها چه خواهند بود.  کرافتون پیش‌تر اعلام کرده بود که تمام عناوین تانگو گیم‌ورکز، از جمله The Evil Within 1 و 2، Ghostwire: Tokyo و Hi-Fi Rush، «در همه پلتفرم‌های موجود باقی خواهند ماند».

 

استفن توتیلو، روزنامه‌ نگار حوزه بازی، در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) بیانیه‌ای از کرافتون را منتشر کرد که در آن آمده بود این شرکت قصد دارد حدود ۵۰ نفر از کارکنان توسعه‌ دهنده تانگو گیم‌ ورکز را به تیم خود در ژاپن منتقل کند.

توتیلو بعدا در پستی توضیح داد که کرافتون در واقع اعضای تیم تانگو گیم‌ ورکز را بعد از تعطیلی استودیو خریداری کرده است. از آنجایی که کرافتون حدود نیمی از کارمندان اصلی تانگو گیم‌ ورکز را خریده، احتمالاً بقیه‌ی آن‌ ها در جای دیگری مشغول به کار شده‌اند.

برخی از رسانه‌ ها لینکی به سایت تانگو گیم‌ ورکز منتشر کرده‌اند که در آن تعدادی از فرصت‌ های شغلی برای هنرمندان دیده می‌شود. با این حال، مشخص نیست که این صفحه فعال است یا فقط بقایایی از زمان تعطیلی مایکروسافت است.

در هر صورت، اقدام کرافتون برای خرید کارکنان تانگو گیم‌ ورکز و حقوق بازی موفق Hi-Fi Rush در سال ۲۰۲۳ قطعا برای طرفداران این بازی خوشحال‌ کننده است. کرافتون قبلا اعلام کرده بود که می‌خواهد پروژه‌ های بیشتری با آی‌ پی Hi-Rush انجام دهد. همچنین در بیانیه این شرکت آمده است که کارمندان سابق تانگو گیم‌ ورکز روی «پروژه‌ های جدید» کار خواهند کرد، اما هنوز مشخص نیست این بازی‌ ها چه خواهند بود.

کرافتون پیش‌ تر اعلام کرده بود که تمام عناوین تانگو گیم‌ ورکز، از جمله The Evil Within 1 و 2، Ghostwire: Tokyo و Hi-Fi Rush، «در همه پلتفرم‌ های موجود باقی خواهند ماند».

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50776 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/27 تعداد مشاهده: 902
سافت گذر