کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756629131 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/03 | اعضاء: 318381 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جزئیات جدید از سیستم دیپلماسی بازی «آرا: تاریخ ناگفته»

بازی استراتژیک بزرگ «آرا: تاریخ ناگفته» که مدت‌ ها منتظرش بودیم، تا پایان سپتامبر فقط چند هفته دیگر تا عرضه انحصاری برای کامپیوتر فاصله دارد. این هفته، سازنده بازی، استودیو اکساید گیمز، جدیدترین ویدئوی توسعه بازی را منتشر کرد که اطلاعات بیشتری درباره روند ساخت بازی ارائه می‌دهد.

 

جزئیات جدید از سیستم دیپلماسی بازی «آرا: تاریخ ناگفته»

 

در این قسمت، «گیمرزاخ» مجری برنامه است و ساتچ پوری، مدیر تولید اکساید گیمز، همراه اوست. آن‌ها با هم یکی از مهم‌ترین بخش‌ های هر بازی استراتژیک بزرگ، یعنی دیپلماسی، را بررسی می‌کنند.

پوری می‌گوید وقتی بازیکنی که یک کشور را کنترل می‌کند با کشور دیگری در بازی روبرو می‌شود، گزینه‌ های زیادی برای انتخاب دارد. یکی از ساده‌ ترین کارها این است که به رهبر آن کشور هدیه بدهد تا شاید با او دوست شود. گزینه‌ های دیگر شامل ساخت جاده به سمت کشور جدید یا باز یا بسته کردن مرزها بین دو کشور است.

اگر شما واقعاً همسایه جدیدتان را دوست داشتید، می‌توانید قرارداد تجاری یا تحقیقاتی با آن کشور پیشنهاد کنید یا حتی یک اتحاد تشکیل دهید. البته، امکان این هم هست که علناً همسایه جدیدتان را محکوم کنید که پوری می‌گوید می‌تواند به شهرت آن‌ ها نزد دیگر کشورها آسیب بزند.

علاوه بر این، رهبران خاص در بازی ممکن است ویژگی‌ هایی داشته باشند که در دیپلماسی کمک می‌کنند. پوری گفت یکی از رهبران، لئوپولد اول، ویژگی‌ای به نام «نستور اروپا» دارد. داشتن این رهبر به بازیکن اجازه می‌دهد تا با کشورهایی که در حال جنگ با آن‌ ها نیست، دوست‌ شود.

بازی همچنین ویژگی‌ های جالبی در مورد تجارت بین کشورها دارد. پوری می‌گوید وقتی یک قرارداد تجاری بین دو کشور بسته شد، هر کشور می‌تواند بلافاصله از منابع کشور دیگر استفاده کند.

در نهایت، دیپلماسی می‌تواند در بازی به دشمنی تبدیل شود. پوری گفت انواع مختلفی از جنگ‌ ها می‌تواند آغاز شود. این جنگ‌ ها از نبرد های کوچک ساده برای کند کردن یک کشور دشمن تا اعلام جنگ مقدس، جنگ انبساط‌ طلبی یا جنگ تلافی‌ جویانه متفاوت هستند.

«آرا: تاریخ ناگفته» هنوز هم قرار است در تاریخ ۲۴ سپتامبر به طور انحصاری برای کامپیوتر منتشر شود. بخش ایکس باکس گیم استودیوز مایکروسافت آن را منتشر خواهد کرد. شما می‌توانید بازی را الان در استیم به لیست علاقه‌مندی‌ های خود اضافه کنید. این بازی همچنین به عنوان یک بازی روز اول برای مشترکان مایکروسافت پی سی گیم پس و ایکس باکس گیم پس اولتیمیت در دسترس خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50777 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/28 تعداد مشاهده: 735
سافت گذر