کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756629131 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/02 | اعضاء: 318377 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برای خرید لپ تاپ استوک به کدام سایت مراجعه کنیم؟

از زمانی که به خاطر تورم و افزایش نرخ دلار، قیمت لپ تاپ آکبند افزایش پیدا کرده، تقاضا برای خرید لپ تاپ استوک زیاد شده است. با شیوع کرونا و گسترش فضای مجازی، خرید لپ تاپ به صورت اینترنتی به راهی مطلوب برای کاربران تبدیل شده است. جهت خرید لپ تاپ استوک به صورت اینترنتی، باید به نکات مهمی توجه کرد که در این مطلب به آن می‌پردازیم.

اعتبار فروشگاه

برای خرید اینترنتی لپ تاپ استوک ، اولین گام بررسی نشان eNAMAD و سابقه وب‌سایت ارائه دهنده لپ تاپ استوک است. فروشگاه‌های اینترنتی که سابقه بالایی دارند و دارای نشان eNAMAD هستند از اولویت بالاتری برخوردار هستند. اگر فروشگاه اینترنتی دارای فروشگاه حضوری هم باشد، اعتبار بالاتری دارد.

اطلاعات کامل محصول

در گام دوم خرید لپ تاپ استوک به صورت اینترنتی، باید بتوانید به اطلاعات کامل محصول دسترسی پیدا کنید. وب‌سایت‌هایی که اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری محصول را به صورت کامل ارائه می‌دهند و همینطور از محصول عکس می‌گذارند در اولویت خرید لپ تاپ استوک هستند. همچنین برای خرید محصول در یک سایت، باید امکان مشاوره با مشاورین وب‌سایت وجود داشته باشد تا در خرید بهتر و انتخاب محصول مناسب‌تر شما را راهنمایی کنند.

 قیمت مناسب

دلیل محبوبیت لپ تاپ استوک، قیمت مناسب‌تر آن نسبت به لپ تاپ آکبند می‌باشد. بنابراین باید حین خرید، باید به قیمت لپ تاپ استوک توجه کرد. بهترین گزینه برای خرید لپ تاپ استوک، فروشگاه‌هایی هستند که خود، وارد کننده لپ تاپ استوک هستند و بدون واسطه آن را عرضه می‌کنند. برای مثال وب‌سایت خریدلند از وارد کنندگان لپ تاپ استوک از امارات می‌باشد و لپ تاپ‌های استوک را بدون واسطه و با قیمت مناسب ارائه می‌کند.

 گارانتی و مهلت تست

در خرید لپ تاپ استوک باید حتما به این نکته توجه کرد که فروشگاه مورد نظر امکان گارانتی کردن محصول را داشته باشد و همچنین مهلت تست برای کاربران مقرر کرده باشد. مهلت تست به این دلیل است که شما اینترنتی خرید می‌کنید و ممکن است لپ تاپ استوک دارای ایراداتی باشد که از چشم کارشناسان فنی دور مانده باشد یا بعد از استفاده کوتاهی این ایرادات مشخص شوند. به همین دلیل است که مهلت تست اهمیت پیدا می‌کند. ارزش گارانتی محصول را هم همه ما می‌دانیم و یکی از مهمترین فاکتورها برای یک خرید مطمئن است. وب‌سایت خریدلند علاوه بر مهلت تست 7 روزه تمام محصولات، امکان گارانتی یک ساله محصول را هم داراست و می‌توانید در صورت تمایل کالای خود را گارانتی کنید.

جمع بندی

در این مطلب به نکات مهمی که برای خرید اینترنتی لپ تاپ استوک نیاز بود توجه شود، پرداخته شد. علاوه بر تمام این موارد، خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی مورد نظر را هم قبل از خرید حتما بررسی کنید تا بعدا به مشکل بر نخورید. علاوه بر نکات گفته شده، نیاز است که شما حتما درباره ویژگی‌های کلی لپ تاپ‌های استوک هم اطلاعات داشته باشید. مثلا این که کدام نسل پردازنده لپ تاپ قوی تر است یا کدام کارت گرافیک بهتر عمل می‌کند و ... از نکاتی هستند که شما قبل از خرید لپ تاپ استوک باید درباره آن تحقیق کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50786 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1403/05/29 تعداد مشاهده: 771
کلید واژه ها:
سافت گذر