کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756629131 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/03 | اعضاء: 318382 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پنج افزونه برتر فتوشاپ که باید بشناسید

یکی از نرم افزار های مهم و بسیار کاربردی در صنعت عکاسی و ویرایش تصاویر، نرم افزار فتوشاپ از شرکت Adobe می باشد. این نرم افزار معروف ترین و محبوب ترین نرم افزار در این زمینه می باشد که یکی از ابزار های اصلی عکاسان می باشد.این نرم افزار با وجود ابزار ها و افکت ها و قابلیت هایی که دارد اصلی ترین و بهترین نرم افزار در زمینه های عکاسی، طراحی و گرافیک شناخته می شود.این نرم افزار با وجود ابزار ها و قابلیت های زیادی که در اختیار شما قرار میدهد اما ممکن است در برخی از موارد ابزاری که بتواند کار شما را به سهولت و سرعت انجام دهد را نداشته باشد.اما شرکت ادوبی فکر اینجای کار را هم کرده و با افزودن قابلیتی به این نرم افزار شما میتوانید افزونه هایی که برای این نرم افزار به صورت بسته های الحاقی و جدا از فایل نصبی اصلی برنامه قرار دارند را بر روی آن نصب کرده و به کار خود با استفاده از این افزونه ها سرعت ببخشید.

آموزش فتوشاپ حرفه ای

این افزونه ها علاوه بر اینکه بر روی تجربه استفاده کاربران از این نرم افزار تاثیر مثبتی میگذارد، میتواند به نرم افزار فتوشاپ شما قابلیت های جدید و امکان ویرایشات بیشتر و خلق تصاویر و طرح های گرافیکی زیبا تر و چشم نواز تری را به شما بدهد.اکثر این افزونه ها به صورت پولی عرضه میشوند و قیمت های مختلف و متفاوتی دارند زیرا از شرکت های متنوع و مختلفی ساخته و عرضه می شوند. آموزش فتوشاپ یکی از الزامی ترین تخصص های گرافیکی این روزها به حساب می آید.

البته افزونه های رایگانی هم برای فتوشاپ وجود دارند اما قطعا قدرت آن ها به افزونه های پولی فتوشاپ و لایتروم نخواهد رسید.برای همین منظور در این مقاله قصد داریم تا 10 مورد از افزونه های پر کاربرد و محبوب نرم افزار فتوشاپ را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با استفاده از این افزونه ها، تصاویر و طرح های گرافیکی جذاب تری را خلق کنید.

افزونه Exposure

این افزونه به شما این قابلیت را میدهد تا عکس هایی که با دوربین دیجیتال گرفته اید را با استفاده از افکت های این افزونه به طوری ادیت کنید که فردی که عکس را می بیند فکر میکند شما این عکس را با استفاده از دوربین های کلاسیک گرفته اید و به عکس های شما رنگ و بوی تازه ای می بخشد.این افزونه زمانی کاربرد دارد تا شما بخواهید عکس های خود را مثل عکس های قدیمی ادیت کنید و آن رنگ و حال و هوا را به عکس های خود بدهید.عکاسان میدانند که این سبک از عکاسی و ادیت و ویرایش تصاویر بسیار کاربر پسند است و افراد زیادی هستند که این نوع از عکس ها را می پسندند.

افزونه Nik Collection

افزونه Nik Collection یک مجموعه از افزونه های نرم افزار فتوشاپ می باشد که برای همه عکاسان کاربرد دارد. شما با استفاده از این مجموعه از افزونه ها میتوانید ویژگی های ویرایش تصاویر مخصوص عکاسی را به نرم افزار فتوشاپ خود اضافه کنید که می تواند به شما قابلیت ویرایش حرفه ای تر و متمرکز تری را بدهد.این افزونه میتواند قابلیت هایی نظیر تنظیم نور، کنتراست، تنظیم رنگ، تنظیم رنگ های سیاه سفید و امکانات بسیار زیاد دیگری را به نرم افزار شما اضافه کند.

ممکن است این فکر به سرتان آمده باشد که نرم افزار فتوشاپ خود و به تنهایی دارای این قابلیت هایی که گفته شد هست و چه نیازی به نصب این افزونه بر روی نرم افزار فتوشاپمان داریم؟جواب این سوال این است که درست است که نرم افزار فتوشاپ به تنهایی دارای این ویژگی ها می باشد ولی شما با نصب این افزونه میتوانید بسیار متمرکز تر و بهینه تر از این قابلیت ها استفاده کنید.این افزونه در کنار اکسل می تواند بسیار به شما کمک کند ، آموزش اکسل در طراحی سایت و گرافیک به بهبود روند مدیریت پروژه شما کمک می کند.

آموزش فتوشاپ حرفه ای

افزونه Luminar

یکی از قدرتمند ترین و محبوب ترین افزونه هایی که هم قابلیت اجرا بر روی نرم افزار فتوشاپ و هم نرم افزار لایتروم را دارد افزونه قدرتمند Luminar می باشد. این افزونه با استفاده از 50 Preset آماده و استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی میتواند برای طراحان و عکاسان بسیار پر کاربرد باشد.این افزونه به صورت یک ویرایشگر درونی در نرم افزار فتوشاپ و لایتروم عمل میکند و به شما قابلیت هایی از جمله ماسک کردن سریع و آسان یا تغییر آسمان یا حذف اشیاء را به صورت کاملا حرفه ای و کامل و قدرتمند میدهد.

افزونه PSD Cleaner

شما با استفاده از این افزونه میتوانید در مدیریت فایل های PSD خود سریع تر باشید و بتوانید خیلی بهتر به مدیریت این فایل های خود بپردازید. ویژگی های این پلاگین بسیار کارآمد را میتوان بازسازی افکت های فتوشاپ در CSS ، شناسایی لایه های بدون نام و حذف لایه های خالی و شناسایی لایه های بیرون از صفحه نام برید. این افزونه به شما در طراحی سایت و البته وردپرس کمک می کند ، به شدت آموزش وردپرس را برای استفاده درست از نرم افزارهای گرافیک به شما توصیه می کنیم.این افزونه مختص همه کسانی هست که از نرم افزار فتوشاپ استفاده میکنند. همه میدانیم که مدیریت لایه های فتوشاپ مخصوصا در طراحی های حجیم و بزرگ بسیار زمانبر و خسته کننده می باشد و برای طراح های سایت ها هم میتواند بسیار زمان بر باشد. این فرایند زمانبر تنها با استفاده از این افزونه میتواند یک فرایند آسان و سریع باشد.

افزونه تغییر متن در فتوشاپ

افزونه Texture Anarchy

افزونه قدرتمند Texture Anarchy یکی از افزونه هایی است که مناسب برای طراحان وهنرمندان و عکاسان می باشد که وظیفه این افزونه تکسچر دهی به تصاویر شماست. این افزونه با استفاده از قابلیت های خود میتواند تکسچر های بی نهایتی را ایجاد کرده و کار شما را در تکسچر دهی تصاویرتان راحت تر کند.

همچنین این افزونه برای تکسچر دهی به عکس های شما و توسعه و خروجی عکس ها از عملیات های ریاضی پایه استفاده میکند و می تواند تکسچر های بی نهایت و متفاوت و جذابی را ایجاد کند و شما میتوانید با استفاده از این افزونه فتوشاپ آثار گرافیکی خلاقانه تری را طراحی و از آن ها استفاده کنید.

سخن پایانی

در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با افزونه های فتوشاپ آشنا کنیم و بگوییم که محبوب ترین و کارآمد ترین این افزونه ها کدام هستند. امیدواریم تا بتوانید با استفاده از این افزونه های پر کاربرد، کار هایتان با فتوشاپ را سریع تر و آسان تر و البته با کیفیت تر انجام دهید تا بتوانید به یک فتوشاپ کار حرفه ای تبدیل شوید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50804 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1403/05/31 تعداد مشاهده: 555
کلید واژه ها:
سافت گذر