کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9371 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/08 | اعضاء: 318446 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت قابلیت‌ های جدیدی به ابزار بازخوانی ایمیل افزود

Microsoft در سال 2023، ویژگی جدیدی برای بازخوانی پیام‌ های مبتنی بر ابر را برای Exchange Online معرفی کرد. نسخه کلاسیک Outlook برای ویندوز دارای یک ویژگی بازخوانی پیام مبتنی بر کلاینت بود که کمتر قابل اعتماد بود. ویژگی جدید بازخوانی پیام مبتنی بر ابر، نرخ موفقیت بازخوانی را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد و نیازی نیست که کاربران برنامه Outlook برای ویندوز خود را باز نگه دارند تا عملیات بازخوانی را انجام دهند.

 

مایکروسافت قابلیت‌ های جدیدی به ابزار بازخوانی ایمیل افزود

 

امروز، مایکروسافت چندین بروزرسانی و بهبود جدید را برای ویژگی بازخوانی پیام مبتنی بر ابر بر اساس بازخورد مشتریان اعلام کرد.

اعلانات بازخوانی اختیاری برای گیرندگان

قبلاً، زمانی که پیامی بازخوانی می‌شد، Exchange Online آن را به طور خاموش از صندوق پستی گیرنده حذف می‌کرد. گیرندگانی که قبل از بازخوانی پیام، آن را خوانده بودند، ممکن بود در مورد ناپدید شدن پیام گیج شوند. برای کاهش این سردرگمی، مدیران اجاره دار اکنون یک ویژگی جدید برای ارسال ایمیل‌ های اعلان بازخوانی به گیرندگان هنگام بازخوانی پیام دارند. مدیران می‌توانند این ویژگی را برای همه پیام‌ های بازخوانی شده یا فقط برای پیام‌ های خوانده شده بازخوانی شده فعال کنند.

حداکثر سن پیام قابل بازخوانی

قبلاً، بازخوانی پیام می‌توانست در هر زمان بدون محدودیت انجام شود. به عنوان مثال، می‌توانید یک ایمیل 10 روزه را بازخوانی کنید. برخی از مشتریان می‌خواستند توانایی محدود کردن بازخوانی پیام‌ های قدیمی‌ تر را داشته باشند. تنظیم جدید حداکثر سن پیام قابل بازخوانی به مدیران اجازه می‌دهد دقیقاً همین کار را انجام دهند. مقدار پیش‌ فرض تنظیم حداکثر سن پیام قابل بازخوانی 365 روز خواهد بود. با این حال، مدیران می‌توانند آن را بین 5 دقیقه و 10 سال تنظیم کنند.

 

پشتیبانی برای مسیریابی رفت و برگشت خارجی

ویژگی بازخوانی پیام از بازخوانی پیام‌ های ارسال شده خارج از سرویس Exchange Online پشتیبانی نمی‌کند. با این حال، برخی از مدیران ایمیل‌ های داخل اجاره دار خود را از Exchange Online به یک سرویس شخص ثالث یا سیستم‌ های داخلی برای پردازش بیشتر مسیریابی می‌کنند. در این سناریوها، ویژگی بازخوانی پیام کار نخواهد کرد. مایکروسافت اکنون با پشتیبانی از بازخوانی پیام‌ های داخل اجاره دار که به صورت خارجی مسیریابی می‌شوند و سپس برای تحویل به Exchange Online بازمی‌گردند، این مشکل را برطرف می‌کند.

هر سه بهبود اکنون برای همه اجاره داران Exchange Online در سراسر جهان در دسترس هستند. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50814 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/02 تعداد مشاهده: 916
سافت گذر