کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 757102342 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318423 | نظرات: 37983
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وبلاگ مایکروسافت 365 به Tech Community منتقل شد

یکی از مفید ترین وبلاگ‌ های رسمی مایکروسافت در حال انتقال به بخش دیگری از وب‌ سایت‌ های این شرکت است. از امروز، وبلاگ مایکروسافت 365 Insider به جای وب‌ سایت Microsoft365.com، به مجموعه‌ی بزرگ وبلاگ‌ های موجود در وب‌ سایت Tech Community اضافه خواهد شد.

 

وبلاگ مایکروسافت 365 به Tech Community منتقل شد

 

این وبلاگ که قبلا با نام Office Insider شروع به کار کرد، حدود پنج سال است که فعالیت می‌کند و به اعضای انجمن مایکروسافت 365 Insider در مورد ویژگی‌ های جدیدی که می‌توانند روی برنامه‌ های کاربردی مانند ورد، پاورپوینت، اکسل و سایر موارد قبل از عرضه عمومی برای همه کاربران، امتحان کنند، اطلاعرسانی می‌کند.

 

مایکروسافت در آخرین پست این وبلاگ به عنوان یک وبلاگ مستقل (در روز یکشنبه)، لیست بلندبالایی از دلایل انتقال محتوای این وبلاگ به وب‌ سایت Tech Community را ارائه کرده است:

  1. تعامل بیشتر: Tech Community برای به اشتراک گذاشتن به موقع اطلاعات و ایجاد تعامل با جامعه طراحی شده است.
  2. ارتباط با جامعه: Tech Community تعامل با جامعه بزرگ‌ تر کاربران مایکروسافت 365، کارشناسان باارزش مایکروسافت (MVP) و سفیران جامعه را تسهیل می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا افکار خود را به اشتراک بگذارید، سؤال بپرسید و در بحث‌ ها شرکت کنید.
  3. دسترسی به منابع: Tech Community مجموعه‌ای از منابع از جمله پست‌ های وبلاگ، تبلیغات رویداد و موارد دیگر را در یک مکان واحد ارائه می‌دهد.
  4. همکاری بهتر: Tech Community از همکاری و تعامل بهتر پشتیبانی می‌کند و اتصال شما با متخصصان و همکاران را آسان‌ تر می‌کند.
  5. تبلیغ رویداد: Tech Community پلتفرمی را برای به اشتراک گذاشتن پست‌ های وبلاگ، منابع و تبلیغ رویداد هایی مانند جلسات پرسش و پاسخ (AMA) ارائه می‌دهد.

 

همانطور که گفته شد، مکان جدید وبلاگ مایکروسافت 365 در وب‌ سایت Tech Community شرکت قرار دارد. اولین پست جدید وبلاگ در این سایت، یک راهنمای جامع مایکروسافت 365 Insider است که اطلاعاتی در مورد برنامه‌ های موجود در این برنامه، نحوه ثبت‌ نام، نحوه دریافت بروزرسانی برای این برنامه‌ ها و موارد بسیار دیگری را ارائه می‌دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50831 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/06 تعداد مشاهده: 80
سافت گذر