کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9371 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/08 | اعضاء: 318446 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جنگ بر سر استعداد های هوش مصنوعی؛ مایکروسافت پیشتاز شد

اگر در ۱۸ ماه گذشته، اخبار مایکروسافت را دنبال کرده باشید، می‌دانید که این شرکت سرمایه‌ گذاری هنگفتی برای توسعه خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی خود انجام داده است. با این حال، به نظر می‌رسد که مایکروسافت نه تنها زمان و انرژی زیادی را برای محصولات هوش مصنوعی خود صرف می‌کند، بلکه به کارمندانی که این محصولات را می‌سازند نیز حقوق بسیار خوبی می‌دهد.

 

جنگ بر سر استعداد های هوش مصنوعی؛ مایکروسافت پیشتاز شد

 

اخیراً، وب‌ سایت Business Insider (با دسترسی پولی) ادعا کرده است که یک جدول حقوقی از برخی از کارمندان مایکروسافت را به دست آورده است. اگر این جدول دقیق باشد، نشان می‌دهد که یک مهندس نرم‌ افزار در بخش هوش مصنوعی مایکروسافت تا ۳۷۷,۶۱۱ دلار در سال حقوق دریافت می‌کند. این رقم شامل حقوق پایه ۱۹۲,۶۶۷ دلار و پاداش‌ های نقدی و سهام به ارزش ۱۸۴,۹۹۴ دلار است.

پاداش‌ های نقدی و سهام بزرگ باعث می‌شود که مهندسان هوش مصنوعی مایکروسافت نسبت به اعضای تیم بخش Azure درآمد بیشتری داشته باشند. جدول منتشر شده توسط Business Insider نشان می‌دهد که حقوق کلی یک عضو تیم Azure می‌تواند تا ۲۵۲,۴۶۴ دلار در سال برسد. حقوق پایه در واقع تفاوت چندانی با تیم هوش مصنوعی ندارد، زیرا کارمند Azure ۱۷۴,۱۹۶ دلار در سال دریافت می‌کند. اما پاداش‌ های نقدی و سهام او بسیار کمتر است و به ۷۷,۲۶۸ دلار در سال می‌رسد.

اوایل امسال، مایکروسافت اعلام کرد که در حال راه‌ اندازی یک بخش جدید هوش مصنوعی در شرکت است که توسط مصطفی سلیمان، که پیش‌ تر هم‌ بنیانگذار دو شرکت هوش مصنوعی، DeepMind و Inflection بود، رهبری خواهد شد. سلیمان عنوان مدیرعامل هوش مصنوعی مایکروسافت را دارد، مشابه با اینکه فیل اسپنسر مدیرعامل بازی‌ های مایکروسافت است.

به عنوان بخشی از تشکیل بخش هوش مصنوعی، مایکروسافت تصمیم گرفت تیم‌ های توسعه Bing، Copilot و Edge را تحت این بخش قرار دهد. هنوز مشخص نیست که تأسیس بخش هوش مصنوعی و حقوق بالاتر آن تأثیر قابل توجهی بر برنامه‌ های آینده هوش مصنوعی مایکروسافت خواهد داشت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50835 گروه خبری: هوش مصنوعی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/06 تعداد مشاهده: 354
سافت گذر