کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9368 | مشاهده و دانلود: 757133234 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318435 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بروزرسانی بزرگ ویندوز ترمینال با پشتیبانی از Sixels

مایکروسافت دو بروزرسانی برای ویندوز ترمینال، برنامه کاربردی خط فرمان جهانی خود برای ویندوز 10 و 11 منتشر کرده است. نسخه 1.21 اکنون به عنوان یک نسخه عمومی در دسترس است، در حالی که نسخه 1.22 برای کسانی که نسخه‌ های پیش‌ نمایش را آزمایش می‌کنند، منتشر شده است. هر دو نسخه ویژگی‌ های جدید، بهبود ها و رفع اشکال بسیاری را ارائه می‌دهند.

 

بروزرسانی بزرگ ویندوز ترمینال با پشتیبانی از Sixels

 

در اینجا نکات برجسته بروزرسانی برای ویندوز ترمینال 1.21 آورده شده است:

  1. ترمینال اکنون به یاد می‌آورد که هنگام خروج چه چیزی روی صفحه شما بوده است و در صورت تمایل می‌تواند آن را بازیابی کند!
  2. می‌توانید چندین فونت فعال را مشخص کنید که به ترتیب استفاده می‌شوند.
  3. گلیف‌ های کشیدن جعبه و خط اکنون با سایه‌ زنی نقطه‌ای مناسب بطور کامل پیکسل‌ بندی می‌شوند.
  4. ما ادغام IME (ویرایشگر روش ورودی) را بازنویسی کرده‌ایم تا زندگی را برای کسانی که نیاز به وارد کردن ژاپنی، چینی، کره‌ای، ویتنامی و موارد دیگر دارند، بسیار آسان‌ تر کند.
  5. علائم نوار پیمایش سرانجام بطور کلی در دسترس هستند!
  6. هنگام جستجو، اکنون تمام نتایج جستجو را همزمان نشان خواهیم داد و برجسته خواهیم کرد.
  7. موتور رندرینگ متن قدیمی حذف شده است.

 

و در اینجا ویژگی‌های جدید ویندوز ترمینال 1.22 پیش‌ نمایش آمده است که طبق گفته توسعه‌ دهندگان، بزرگترین نسخه ویندوز ترمینال تا به امروز است، با تغییرات عمده مانند زیرساخت جدید میزبانی کنسول، پشتیبانی Sixels (یک فرمت گرافیکی بیت‌ مپ برای ترمینال‌ ها)، و موارد دیگر:

  1. ترمینال و conhost اکنون از Sixels پشتیبانی می‌کنند!
  2. ما نحوه ترجمه برنامه‌ های کنسول میزبانی شده را برای ویندوز ترمینال (و سایر مصرف‌ کنندگان ConPTY) بازنویسی کرده‌ایم تا بر اساس ترجمه مستقیم API->VT به جای "رندر کردن" یک عکس فوری از نمایشگر باشد. این باید منجر به بهبود توان عملیاتی، قابلیت اطمینان، صحت و همچنین توانایی برنامه‌ ها برای ارسال VT اصلاح نشده مستقیماً به ترمینال شود، اما ممکن است منجر به برخی مشکلات سازگاری شود. لطفا هر مشکلی که با برنامه‌ های کنسول مواجه شدید گزارش دهید... ترمینال‌ هایی که از عملیات مستطیلی DEC DECCRA و DECFRA پشتیبانی می‌کنند باید پیمایش مبتنی بر برنامه با دقت بالاتر را ببینند.
  3. ما اکنون از طیف وسیع‌ تری از یونیکد پشتیبانی می‌کنیم، از جمله اِموژی با ZWJ، ترکیب کاراکترها، توالی‌ های پرچم و هر چیز دیگری که نیاز به خوشه‌ های گرافم مناسب دارد! برنامه‌ ها می‌توانند از طریق DECRPM 2027 از خوشه‌ های گرافم پشتیبانی کنند و کاربران اکنون می‌توانند پیکربندی کنند که آیا یونیکد مانند کنسول ویندوز قدیمی، مانند ترمینال‌ های لینوکس و macOS با استفاده از wcwidth، یا با خوشه‌ های گرافم مانند Contour و سایر شبیه‌ سازهای ترمینال مدرن اندازه‌ گیری می‌شود. سازگاری تنظیمات جهانی compatibility.textMeasurement (enum console, wcswidth, graphemes (پیش‌فرض))
  4. برای اولین بار در دهه‌ ها، ما رابط کاربری پاپ‌ آپ (مورد استفاده برای F7 و دوستان) را در CMD تغییر داده‌ایم! اکنون زیر اعلان رسم می‌شود (صفحه را به سمت بالا فشار می‌دهد) و اگر همه جا روی صفحه قرار نگیرد، دارای یک نوار پیمایش TUI مدرن است.
  5. اگر CMD را روی ویندوز 24H2 اجرا کنید و یک دستور ناموجود را اجرا کنید، ترمینال اکنون بسته‌ های مرتبط از WinGet را ارائه می‌دهد.
  6. اکنون می‌توانید اقداماتی مانند splitPane و sendInput: foo و quit را مستقیماً به منوی کشویی New Tab اضافه کنید!
  7. اکنون می‌توانید با عمل openSnippets یک پنل حاوی قطعه کد ها (هرگونه اقدام sendInput!) را باز کنید! می‌توانید به سرعت به هر دستوری که در فایل JSON خود ذخیره کرده‌اید یا با دستور جدید x-save دسترسی پیدا کنید و آن‌ ها را با یک رابط کاربری جدید روان پخش کنید... قطعه کد هایی که همچنین می‌توانند از یک فایل .wt.json در فهرست کار فعلی شما بارگذاری شوند (هنوز در حال کار روی مستندات هستیم، لطفا تنظیم کنید!)
  8. ... قطعه کد هایی که همچنین می‌توانند مستقیماً از خط فرمان با wt x-save "متن ذخیره شده" با رفع‌ های اضافی ذخیره شوند.
  9. Ctrl+Shift+Period اکنون فایلاوت "اقدامات سریع" را باز می‌کند که حاوی قطعه کد ها و پیشنهادات است. اکنون همچنین می‌توانید عمل quickFix را برای باز کردن یک منو حاوی فقط پیشنهادات WinGet (تا امروز، روی ویندوز 24H2) متصل کنید.
  10. اکنون می‌توانید با استفاده از عبارات منظم در ترمینال (و conhost!) جستجو کنید.
  11. می‌توانید یادداشت‌ های کامل انتشار را برای هر دو ترمینال 1.21 و ترمینال 1.22 Preview در صفحه Releases در GitHub بررسی کنید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50842 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/07 تعداد مشاهده: 73
سافت گذر