کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9372 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/08 | اعضاء: 318449 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویرایش صدا با Ocenaudio، حرفه‌ای‌ تر از همیشه

Ocenaudio یک نرم‌ افزار ایده‌آل برای افرادی است که نیاز به ویرایش و تجزیه و تحلیل فایل‌ های صوتی بدون پیچیدگی دارند. Ocenaudio همچنین دارای ویژگی‌ های قدرتمندی است که کاربران پیشرفته‌ تر را راضی خواهد کرد. برای کمک به توسعه Ocenaudio، یک مجموعه ابزار قدرتمند ویرایش، تجزیه و تحلیل و دستکاری صدا به نام Ocen Framework ایجاد شد. Ocenaudio همچنین بر اساس فریمورک Qt، یک کتابخانه شناخته شده برای توسعه چند پلتفرمی، ساخته شده است.

 

ویرایش صدا با Ocenaudio، حرفه‌ای‌ تر از همیشه

 

پشتیبانی چند پلتفرمی

Ocenaudio برای تمام سیستم عامل‌ های اصلی در دسترس است: Microsoft Windows، Mac OS X و Linux. برنامه‌ های بومی برای هر پلتفرم از یک منبع مشترک تولید می‌شوند تا عملکرد عالی و ادغام یکپارچه با سیستم عامل را به دست آورند. تمام نسخه‌ های Ocenaudio دارای مجموعه یکسانی از ویژگی‌ ها و رابط گرافیکی یکسان هستند، بنابراین مهارت‌ هایی که در یک پلتفرم یاد می‌گیرید را می‌توانید در پلتفرم‌ های دیگر نیز استفاده کنید.

 

پشتیبانی از افزونه‌ های VST

Ocenaudio از افزونه‌ های VST (Virtual Studio Technology) پشتیبانی می‌کند و به کاربران خود دسترسی به جلوه‌ های بی‌شماری را می‌دهد. مانند جلوه‌ های بومی، جلوه‌ های VST می‌توانند از پیش‌ نمایش بلادرنگ برای کمک به پیکربندی استفاده کنند.

 

پیش‌ نمایش بلادرنگ جلوه‌ ها

اعمال جلوه‌ هایی مانند EQ، gain و فیلترینگ بخش مهمی از ویرایش صدا است. با این حال، تنها با تنظیم پیکربندی کنترل‌ ها، دستیابی به نتیجه دلخواه بسیار دشوار است: باید به صدای پردازش شده گوش دهید. برای تسهیل پیکربندی جلوه‌ های صوتی، Ocenaudio دارای یک ویژگی پیش‌ نمایش بلادرنگ است: هنگام تنظیم کنترل‌ ها، صدای پردازش شده را می‌شنوید. پنجره پیکربندی جلوه همچنین شامل یک نمای کوچک از سیگنال صوتی انتخاب شده است. می‌توانید در این نمای کوچک به همان روشی که در رابط اصلی انجام می‌دهید، پیمایش کنید و بخش‌ های مورد علاقه خود را انتخاب کرده و نتیجه جلوه را در زمان واقعی گوش کنید.

 

انتخاب چندگانه برای ویرایش‌ های ظریف

برای سرعت بخشیدن به ویرایش فایل‌ های صوتی پیچیده، Ocenaudio شامل انتخاب چندگانه است. با این ابزار شگفت‌ انگیز، می‌توانید همزمان بخش‌ های مختلف یک فایل صوتی را انتخاب کرده و به آن‌ها گوش دهید، ویرایش کنید یا حتی یک جلوه را روی آن‌ها اعمال کنید. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید فقط بخش‌ های مصاحبه‌ای را که مصاحبه‌ شونده در حال صحبت است، عادی‌ سازی کنید، آن‌ ها را انتخاب کرده و جلوه را اعمال کنید.

 

ویرایش کارآمد فایل‌ های بزرگ

با Ocenaudio، هیچ محدودیتی برای طول یا تعداد فایل‌ های صوتی که می‌توانید ویرایش کنید وجود ندارد. با استفاده از یک سیستم مدیریت حافظه پیشرفته، برنامه فایل‌ های شما را باز نگه می‌دارد بدون اینکه حافظه کامپیوتر شما را هدر دهد. حتی در فایل‌ های چند ساعته، عملیات ویرایش رایج مانند کپی، برش یا چسباندن تقریباً فوراً انجام می‌شود.

 

اسپکتروگرام کاملاً مجهز

علاوه بر ارائه یک نمای شکل موج شگفت‌ انگیز از فایل‌ های صوتی خود، Ocenaudio دارای یک نمای اسپکتروگرام قدرتمند و کامل است. در این نمای، می‌توانید محتوای طیفی سیگنال صوتی خود را با حداکثر وضوح تجزیه و تحلیل کنید. کاربران پیشرفته متعجب خواهند شد که تنظیمات اسپکتروگرام در زمان واقعی اعمال می‌شوند. نمایشگر هنگام تغییر ویژگی‌ هایی مانند تعداد باند های فرکانس، نوع و اندازه پنجره و محدوده دینامیکی نمایشگر بلافاصله به‌ روز می‌شود.

 

تغییرات نسخه Ocenaudio 3.14.2:

  1. بهبود نشان دادن سمت مکان‌ نما در یک انتخاب
  2. بهبود رفتار مکان‌ نما در انتخاب‌ ها هنگام استفاده از صفحه کلید
  3. اضافه کردن کنترل در نوار ابزار برای روشن کردن، خاموش کردن و تغییر سرعت پخش
  4. اضافه شدن امکان تغییر سرعت در حین پخش
  5. اضافه کردن یک تابع برای ایجاد مسیرهای جدید یادداشت (در تب نشانگرهای پنجره گفتگوی ویژگی‌ های صوتی)
  6. اضافه کردن یک تابع برای نشان دادن اینکه می‌خواهید در کدام مسیر یادداشت یک ناحیه (یادداشت) ایجاد کنید
  7. همیشه کنترل گین را هنگام فعال بودن قابل مشاهده نگه دارید (صرف نظر از فعال بودن گزینه همپوشانی انتخاب)
  8. افزونه‌ های VST 32 بیتی دوباره در ویندوز پشتیبانی می‌شوند (از ویندوز 10 به بعد، اشتراک گذاری شناسه‌ های پنجره بین فرآیند های مختلف دیگر مجاز نیست، بنابراین پشتیبانی از افزونه‌ های VST از طریق یک رابط ساده ارائه می‌شود)
  9. رفع مشکل اعمال جلوه‌ ها به کانال‌ های خاص در صدای با بیش از 8 کانال
  10. رفع مشکل تغییر سرعت در آهنگ‌ هایی با بیش از 8 کانال
  11. رفع مشکل ذخیره در AC3 در ویندوز
  12. رفع مشکل بزرگنمایی در برخی شرایط با نمونه‌های کم
  13. رفع مشکلی که می‌تواند باعث بسته شدن غیرمنتظره هنگام استفاده از AudioUnits شود
  14. رفع مشکل انتخاب چند فایل در لیست فایل‌ های باز
  15. استفاده از امضا با گواهینامه‌ های معتبر (با ریشه در ویندوز) برای کاهش مشکلات مثبت کاذب هنگام دانلود برای ویندوز

ورفع اشکال و بهبودهای دیگر

 

 

دانلود نرم افزار Ocenaudio

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50847 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/08 تعداد مشاهده: 82
سافت گذر